Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@22:07:39 GMT

سیلاب باعث قطع شدن آب شهرها و روستاهای سامان نشد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۸۴۴۵

سیلاب باعث قطع شدن آب شهرها و روستاهای سامان نشد

کمال اکبریان شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: گل‌آلود شدن رودخانه زاینده‌رود در پی وقوع سیلاب در  شهرستان کوهرنگ تامین آب شرب شهرها و روستاهای شهرستان سامان را تحت تاثیر خود قرار داده است.

وی ادامه داد: برای مدیریت این موضوع ،آب در تمامی مخازن شهرستان ذخیره‌سازی شده است و چنانچه ظرف ۲ روز آینده این گل‌آلودگی برطرف نشود، مجبور به انتقال سیار آب به مخازن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبریان، با توصیه نسبت به مدیریت مصرف آب از سوی مردم در روزهای آینده، خاطر نشان کرد: چنانچه مشکل گل‌آلودگی ادامه پیدا کند از چاه‌های کمکی استفاده می‌شود.

فرماندار شهرستان سامان با تاکید بر اینکه آب هیچ یک از شهرها و روستاهای این شهرستان قطع نیست، افزود: امید می‌رود گل‌آلودگی آب سریع‌تر برطرف شود و ضرورتی به قطع آب شرب نباشد.

مرکز شهرستان سامان در ۲۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا آلودگی آب چهارمحال و بختیاری فرماندار شهرستان آب روستاهای انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۸۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۳ طرح آبرسانی در شهرستان ایجرود

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمد نادرخانی اظهار کرد: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر ۱,۰۰۰ میلیارد ریال و از محل منابع اعتبارات ملی، استانی، جهاد آبرسانی و خیرین اجرایی شد.

وی افزود: احداث ۷۴ کیلومتر شبکه توزیع آب شرب و ۳۷ کیلومتر خط انتقال شامل احداث و اصلاح از جمله این طرح‌ها است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: احداث سه باب مخزن ذخیره آب در روستاهای گلابر، خانجین و آرموتلو با حجم ۸۵۰ متر مکعب از دیگر طرح‌هایی است که در شهرستان ایجرود اجرا شده است.

نادرخانی گفت: در همین مدت ۹ رشته قنات نیز در روستاهای اوغولبیک علیا، چیسب، قارموتلو، قره درق، شهرک و ملاپیری احداث شد.

وی به حفر ۸ حلقه چاه آب در روستاهای احمدکندی، قره سعید، کوسه لر، اوچ تپه، سعیدآباد، گلابر، جامه سرا و شهرک نیز اشاره کرده و گفت: برای تأمین زیرساخت‌های آبرسانی در مناطق روستایی هیچگونه محدودیتی نداریم.

این مسئول یادآور شد: استانداردسازی ۲۰۰۰ انشعاب روستایی در شهرستان ایجرود نیز از دیگر اقداماتی است که با هدف کاهش هدر رفت آب و ارائه خدمات مطلوب به مشترکین در شهرستان ایجرود اجرایی شد.

کد خبر 6085039

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری
  • پاکسازی حریم رودخانه زاینده رود
  • توسعه پتروپالایشگاه‌ها بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف می‌کند
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان در آلودگی هوای تهران
  • ۲۳ طرح آبرسانی در شهرستان ایجرود اجرا شد
  • اجرای ۲۳ طرح آبرسانی در شهرستان ایجرود
  • آلودگی صوتی؛ بلای جان شهرها
  • راهکارهای مبارزه با آلودگی صوتی در شهرها
  • جمع‌آوری پلاستیک‌های حاشیه ورودی شهرها و روستاهای استان تهران