Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@11:46:20 GMT

ارتش حفتر: ۳ پهپاد ترکیه را عرض ۲۴ ساعت ساقط کردیم

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۸۴۷۱

به گزارش فارس، ارتش تحت امر ژنرال خلیفه حفتر، فرمانده نیروهای شرق لیبی مدعی شد که در کمتر از ۲۴ ساعت، سه پهپاد ترکیه‌ای را در لیبی هدف قرار داده و سرنگون کرده است.

سرتیپ «احمد المسماری»، سخنگوی این ارتش چهارشنبه طی نشست خبری گفت که نیروهای حفتر در اطراف منطقه «سوق الخمیس» واقع در جنوب طرابلس، پایتخت لیبی این پهپادها را ساقط کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای حفتر دیروز نیز گفته بودند یک پهپاد ترکیه را در طرابلس هدف قرار داده‌اند. دولت وفاق ملی لیبی تحت حمایت ترکیه قرار دارد.

حفتر از ۱۵ فروردین با چراغ سبز کشورهای عربی مانند عربستان سعودی و امارات عربی متحده، عملیات نظامی برای تصرف طرابلس را که محل استقرار دولت وفاق ملی است آغاز کرد و طی این مدت به دلیل شکست این عملیات چند بار دیگر این حملات عملیات تجدید شده است.

تقابل دولت نجات ملی لیبی و نیروهای حفتر پای بازیگران خارجی و کشورهای منطقه را به لیبی باز کرده است به گونه‌ای که هم‌اکنون، روسیه، عربستان، امارات، یونان و مصر از حفتر حمایت می‌کنند و در مقابل نیز، ترکیه و قطر از دولت فایز السراج اعلام حمایت کرده‌اند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۸۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله لبنان پهپاد اسرائیل را سرنگون کرد

مقاومت اسلامی لبنان یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی از نوع هرمس ۴۵۰ را در آسمان مناطق مرزی لبنان سرنگون کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی از نوع «هرمس 450» را در آسمان مناطق مرزی لبنان سرنگون کرده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز دوشنبه تأیید کرد که یک فروند پهپاد ارتش اسرائیل بعد از اصابت موشک زمین به هوا در داخل لبنان سقوط کرده است.

ساعتی پیش حزب الله لبنان اعلام کرد که پهپاد ارتش اسرائیل را در منطقه «العیشیه» رهگیری و منهدم کرده است.

.

شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل جنبش حزب الله دو روز پیش تصریح کرد که حزب الله لبنان به هر تجاوز اسرائیلی قطعا پاسخ و با هرگونه اقدام تنش آمیز مقابله خواهد کرد.

وی افزود: هرگز از رویارویی با دشمن عقب نشینی نمی‌کنیم، و حمایت از مقاومت فلسطین را پایان نمی‌دهیم و هرگز بسته شدن این پرونده (نبرد با اشغالگران) را نخواهیم پذیرفت، مگر اینکه پرونده غزه و آتش بس بسته شود.

حزب الله: به هر تجاوز رژیم صهیونیستی پاسخ خواهیم دادحمله موشکی و پهپادی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رای مثبت پارلمان تاجیکستان به خرید پهپاد از ترکیه
  • نیروهای واکنش سریع به دنبال تاسیس دولت در غرب سودان
  • نگرانی صهیونیست‌ها بعد از سرنگونی پهپاد هرمس توسط حزب‌الله
  • فیلم| انهدام پهپاد ارتش صهیونیستی توسط حزب‌الله
  • لحظه انهدام پهپاد ارتش صهیونیستی توسط حزب‌الله
  • حزب الله لبنان پهپاد اسرائیل را سرنگون کرد
  • هنیه: موضع اسرائیل علیه ترکیه، «وقاحت سیاسی» است
  • دستور دولت بایدن به چند ارگان آمریکایی: درباره حادثه ایران به طور علنی صحبت نکنید
  • ۵۰ پهپاد اوکراینی در آسمان روسیه منهدم شدند
  • حمایت علنی دولت اردن از تل‌آویو و پیامدهای آن/ مشروعیت برباد رفته