Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-29@08:58:59 GMT

تعلیق سفر به عتبات تا اطلاع ثانوی

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۸۵۵۷

به گزارش مهر، سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با توجه به اهمیت سلامت زائران عزیز و گرانقدر برای خادمان آنها در سازمان حج و زیارت و شرایط فعلی و نیاز رعایت اصول بهداشتی در کل کشور از یک سو و همچنین بسته بودن مرزهای ایران و عراق از سوی دیگر، مقرر شد تمامی سفرهای عتبات عالیات عراق تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق در آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این اطلاعیه، با توجه به شمار زیاد عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) و حضرتابالفضل العباس (ع) که مشتاقانه منتظر زیارت حرم های مطهر در عتبات عالیات هستند به اطلاع می‌رساند در صورت هرگونه تغییری در شرایط موجود و گشوده شدن مرزهای دو کشور برای اعزام زائران و چشم انتظاران، مراتب از طریق سایت رسمی سازمان حج و زیارت به نشانی اینترنتی http://news.haj.ir و رسانه‌ها به اطلاع مردم و ارادتمندان خاندان اهل بیت (ع) خواهد رسید.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۸۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف مهمترین پروژه برق آبی در حال توسعه پاکستان پس از ترور مهندسان چینی

پس از ترور پنج مهندس چینی در حمله انتحاری در خیبرپختونخوا پاکستان، شرکت چینی پیمانکار، روند توسعه مهمترین پروژه برق آبی در حال ساخت پاکستان را به حالت تعلیق درآورد.   به گزارش تسنیم افغانستان؛ در پی ترور پنج مهندس چینی در یک حمله انتحاری در خیبرپختونخوا پاکستان، شرکت چینی کار پروژه توسعه برق آبی «تاربلا» را به حال تعلیق درآورد.   به گزارش رسانه‌های پاکستانی، شرکت چینی بیش از دو هزار کارگر این پروژه را به خانه فرستاده است.   مدیر این پروژه گفته است همه کارکنان سایت و کارکنان دفتر تا دستورات بعدی به دلایل امنیتی تعلیق شده‌اند.   «تاربلا» از بزرگترین پروژه های توسعه برق آبی به روی رودخانه «سند» است.   بند تربیلا بر روی رود سند در پاکستان، بزرگترین بند خاکریزی شده جهان است و از نظر ساختارِ حجمی دومین بند در دنیاست. این بند در ناحیه هاریپور قسمت هزاره، حدود ۵۰ کیلومتری (۳۱ مایلی) شمال غرب اسلام‌آباد قرار دارد. بند تربیلا، ۱۴۸ متر بالاتر از بستر رودخانه است. ذخیره آب تربیلا با مساحت حدود ۲۵۰ کیلومتر مربع (۹۷ مایل مربع) را فراهم می‌کند. نیروگاه این بند با توان ۴۸۸۸ مگاوات، سالانه بیش از ۱۷ میلیارد کیلووات ساعت برق تولید می‌کند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ژاپن کمک‌های مالی به اونروا را از سر می‌گیرد
  • سال بد برای صنعت؛ چطور شرکت‌های ایرانی از بازار عراق حذف شدند؟
  • توقف مهمترین پروژه برق آبی در حال توسعه پاکستان پس از ترور مهندسان چینی
  • امنیت و آرامش مرزهای ایران اسلامی مرهون مرزبانان است
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق
  • تعلیق دستور مقابله با گران فروشی بلیت هواپیما
  • موفقیت تیپ ۷۱ سپاه روح الله در دفاع از مرزهای غرب کشور مایه دلگرمی مردم شد
  • تردد بیش از ۱۵۵ هزار نفر از مرز مهران
  • پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی جوابیه داد
  • ثبت‌نام ۳۱۰۰۰ نفر برای اعزام به عتبات نوروزی