Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه کارگروه مدیریت پیامدهای اقتصادی ناشی از بیماری اخیر به ریاست معاون اقتصادی رئیس جمهور و با حضور اعضای کارگروه از سازمان برنامه و بودجه، وزارتخانه های امور اقتصادی و دارایی، بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، صنعت معدن و تجارت، کشور، تعاون کار و رفاه اجتماعی، امور خارجه، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و جهاد کشاورزی، دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور و با حضور نمایندگان بخش خصوصی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، در این جلسه دستگاه‌های مختلف گزارشی از عملکرد خود طی دو هفته اخیر برای عادی‌سازی جریان فعالیت‌های اقتصادی داخلی و خارجی کشور در حوزه‌های مختلف ارائه کردند.

از جمله این موارد می‌توان به عادی‌سازی و اطمینان‌بخشی وزارت بهداشت برای سلامت مسافران و کالاهای ایرانی برای تجارت و صادرات، وجود ذخائر کافی کالاهای اساسی و مورد نیاز جامعه در انبارها و بنادر، عادی شدن روند تجاری در مرزهای مشترک با کشورهای همسایه، تامین مناسب اقلام مورد نیاز بهداشتی و پزشکی برای جلوگیری از گسترش بیماری، تولید و تامین کالاهای مورد نیاز جامعه، سه شیفته شدن فعالیت تولیدکنندگان محصولات غذایی، آشامیدنی، شوینده، مواد ضدعفونی کننده و تجهیزات پزشکی اشاره کرد.

در ادامه پیشنهادهای دستگاه‌ها برای رفع برخی چالش‌های موجود در دو حوزه خارجی و داخلی مطرح و تصمیمات لازم از جمله استفاده از ظرفیت کمیسیون‌های مشترک کشورها اتخاذ گردید.

همچنین مقرر شد با هدف عادی‌سازی فعالیت‌های اقتصادی و از بین بردن نگرانی‌های مردم، دستگاه‌های مسئول پیشنهادهای لازم را ارائه نموده تا در هماهنگی بین کارگروه اقتصادی، کمیته اطلاع‌رسانی و بخش بهداشت و درمان، سیاست‌ها و اقدامات لازم برنامه‌ریزی و اجرا شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۸۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: درباره وضعیت بازار ارز، هفته آینده جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس هفته آتی نشستی درباره وضعیت بازار ارز برگزار می‌کنند.

به گزارش تسنیم، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه) در تذکری بیان کرد: درباره موضوع ارز قرار بود مجلس جلسه‌ای برگزار کند که به خاطر اتفاقات اخیر به عقب افتاد انتظار می‌رود جلسه فوق‌العاده‌ای تشکیل شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی افزود: ما نگران وضعیت بازار ارز هستیم؛ باید موضوع سیاست‌های ارزی تعیین تکلیف شود که چالشی برای سیاست‌های اقتصادی کشور است.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و درباره روند بازار ارز اظهار کرد: جلسه مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت بازار ارز به تاخیر افتاد حتما ما جلسه‌ای را هفته آینده برگزار خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در اصفهان / دستگاه‌های امدادی در آماده‌باش قرار دارند
  • مبارزه با قاچاق امری «فرادستگاهی» است
  • قالیباف: درباره وضعیت بازار ارز، هفته آینده جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد
  • برگزاری جلسه هماهنگی کارگروه بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • پنجمین جلسه هماهنگی کارگروه برگزاری بازی‌ آسیایی 2024 ناشنوایان
  • اجرایی شدن بیش از ۷۰ درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید در استان بوشهر
  • آغاز آماده‌سازی سلول بنیادی درمان پیسی در جهاد دانشگاهی فارس
  • برای ساماندهی کودکان کار بیش از ۲۰ دستگاه باید همکاری کنند
  • با حضور ظریف برگزار می‌شود: کارگروه پژوهشی ـ کاربردی شبیه‌سازی شورای امنیت ملل متحد+ جزئیات
  • این کشور آسیایی هم عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد