Web Analytics Made Easy - Statcounter

چرا فقط مدارس کاشان تعطیل شد؟، ثبت بیشترین بارش 24 ساعته برای فریدونشهر، روش مقابله با کرونا در 6 گام، کاسبی کرونایی از تعجیل مردم و اطلاع‌رسانی ناقص مسؤولان، قیمت خیار و گوجه کاهش و پیاز و سیب افزایش یافت؛ از پربازدیدترین اخبار اصفهان در روز گذشته بود.

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (چهارشنبه هفتم اسفندماه) را اینجا مشاهده می‌کنید:

چرا فقط مدارس کاشان تعطیل شد؟/ آخرین آمار کرونای اصفهان همان 2 نفر

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مورد دلیل تعطیلی مدارس کاشان گفت: اگر کاشان مدارس را تعطیل اعلام کرده طبق دستور تهران بوده و دلیلش می‌تواند نزدیکی کاشان به قم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت بیشترین بارش 24 ساعته برای فریدونشهر/ بارش برف در تمامی محورهای چادگان

کارشناس مسؤول پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان بارش‌ها در سطح استان برای فریدونشهر با ۶۱.۵ میلی‌متر بارش باران گزارش شده است.

روش مقابله با کرونا در 6 گام/ استرس دشمن ایمنی بدن

یک متخصص داروهای گیاهی گفت: برای مقابله با بسیاری از بیماری‌هایی نظیر کرونا بهتر است تا اقدامات شش‌گانه سلامتی را به‌خوبی انجام دهیم چراکه این کار سبب ارتقاء سطح ایمنی بدن خواهد شد.

کاسبی کرونایی از تعجیل مردم و اطلاع‌رسانی ناقص مسؤولان

هرچند بارها در خصوص «سواد رسانه ای شهروندان» و «اطلاع‌رسانی درست مسؤولان» مطالبی نوشته و تاکید شده است اما همچنان با وقوع یک بحران در هر دوی این حوزه خلاهای جدی نمایان می‌شود، خلأهایی که نتیجه‌اش مضطرب شدن کل جامعه بوده و هزینه‌اش را هم مردم می‌دهند و هم مسؤولان.

قیمت خیار و گوجه کاهش و پیاز و سیب افزایش یافت+جدول

در روزهای پایانی سال بار دیگر بازار دستخوش نوسان شده و قیمت دلار و طلا افزایش قابل توجهی داشته اما بازار میوه تحت تاثیر گسترش ویروس کرونا روال منطقی خود را حفظ کرده است.

برای مطالعه خبر روی هر عنوان کلیک کنید

انتهای پیام/63086/ج/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان کاشان مدارس بارش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۸۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه / سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه، از سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بارش رگباری باران باعث جریان رواناب و سیلاب در روستای صالح آباد شهرستان نطنز و خساراتی به باغات، معابر، آسفالت، راه‌های ارتباطی و شبکه آب شرب روستا و چند دستگاه خودرو شد.

وی با بیان اینکه مخاطرات رخ داده آسیب جانی به همراه نداشت، افزود: عوامل مدیریت بحران شهرستان و دهیاری در محل روستا حضور دارند و مقرر شد اداره راهداری، بنیاد مسکن، اداره جهاد کشاورزی و اداره برق جهت ایمن‌سازی شبکه‌ها و ارزیابی خسارات و رفع اضطراری آسیب‌های وارد شده اقدام کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: به علت شدت بارش‌ها، آب‌گرفتگی در محور قدیم جاده نطنز - کاشان و بعضی از محورهای جاده‌ای در شهرستان اردستان و معابر روستایی و شهری در بعضی نقاط کاشان نیز گزارش شده است.

وی ادامه داد: عوامل امدادی در سطح مناطق شرق و شمال برای امدادرسانی مستقر هستند و بارش‌های همرفتی تا صبح روز چهارشنبه در سطح استان تداوم دارد.

کد خبر 747227

دیگر خبرها

  • میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان
  • تخلیه آب در کاشان همچنان ادامه دارد/آسیب به قنوات اردستان
  • آخرین وضعیت شهرستان‌های اصفهان پس از بارش‌های رگباری شب گذشته
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • محورهای شرق وشمال اصفهان دچارآبگرفتگی شد/امدادرسانی همه دستگاه‌ها
  • بارش‌های رگباری و آب‌گرفتگی در شمال و شرق استان اصفهان + عکس
  • تداوم بارش‌ها در اصفهان تا چهارشنبه / سیلاب در نطنز و آب‌گرفتگی در بعضی محورهای استان
  • وقوع سیلاب و بارش تگرگ در چند شهرستان استان اصفهان