Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@19:18:52 GMT

حذف متقاضیان مسکن مهر هشتگرد با مصوبه شورای تامین

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۸۷۸۶

حذف متقاضیان مسکن مهر هشتگرد با مصوبه شورای تامین

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، شرکت عمران هشتگرد با استناد به مصوبه شواری مسکن استان البرز اقدام به حذف متقاضیانی کرده که آورده آنها زیر 20 میلیون تومان است. در برگه اظهارنامه‌ای که از طریق سامانه ثنا برای متقاضیان مسکن مهر هشتگرد ارسال شده آمده است؛

«نظر به این‌که علی‌رغم اخطاریه‌های اعلامی تاکنون نسبت به وضعیت عضویت و به تبع آن ایفا و انجام تعهدات،‌تکالیف و وظایف خود اقدامی به عمل نیاورده‌اید و مستند به قوانین و مقررات و بخشنامه‌های ابلاغی بالاخص بند 12 مصوبه شواری تامین مسکن استان البرز ابلاغی به شماره .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... مورخ .... و بند 6 صورتجلسه مورخ .... به شماره ابلاغی ..... مورخ ..... و بند 10 صورتجلسه مورخ 97/7/8 و حسب اختیارات حاصله و وظایف محوله قانونی نهایتا منجر به حذف عضویت جنابعالی از طرح مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد گردیده است.

لهذا بدینوسیله به شما ابلاغ و اعلام می‌گردد ظرف 10 روز از تاریخ ابلاغ راسا و یا  توسط نمایندگان قانونی و قراردادی خود با مراجعه به بخش مسکن مهر جهت تعیین تکلیف و تسویه حساب و انجام امور مربوطه اقدامات لازم را به عمل آورید.

 در غیر اینصورت و عدم مراجعه در مهلت مقرر به منزله تقبل و پذیرش هرگونه اتخاذ تصمیم و اقدام از سوی این شرکت می‌باشد و مسئولیتی متوجه این شرکت نخواهد بود.»

        

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۸۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده است

روح‌الله اکبری گفت: از تامین چهار میلیون واحد مسکن هدف گذاری شده، عملیات اجرایی ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد آغاز شده است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، روح‌الله اکبری دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مراسم آغاز عملیات آماده سازی سایت ۲۰۵ هکتاری سمنان که امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین و همزمان با سفر رئیس جمهوری به این استان برگزار شد، در جمع خبرنگاران بیان کرد: عملیات ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و در مراحل مختلف ساخت قرار دارد که ۵۰۰ هزار واحد آن تحویل متقاضیان شده است.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها در قالب مسکن شهری و روستایی است، افزود: بخشی از طرح‌های نهضت ملی مسکن که حدود ۲۰۰ هزار واحد را شامل می‌شود در حوزه شهری به صورت خودمالکی و با حمایت دولت در دست احداث است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهر سازی با اشاره به اینکه ۲۶۰ هزار واحد مسکونی نیز در بافت فرسوده در دست احداث است، گفت: بخشی دیگر تعهد دولت، در حوزه بهسازی و نوسازی روستایی قرار دارد که تا کنون عملیات احداث ۴۹۰ هزار واحد مسکونی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه برای واگذاری اراضی به منظور ساخت مسکن در روستا‌ها تا کنون ۴۰۰ هزار قطعه زمین شناسایی شده، اظهار کرد: از این تعداد ۸۰ هزار قطعه واگذاری به متقاضیان انجام شده است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهر سازی گفت: عملیات ساخت در حوزه شهری در اراضی دولتی با اجاره ۹۹ ساله به متقاضیان عرضه می‌شود که ۴۰۰ هزار قطعه زمین در قالب گروه ساخت، ساخت انفرادی و طرح جوانی جمعیت به متقاضیان تحویل داده شده است.

دیگر خبرها

  • مشکلات متقاضیان مسکن مهر حل شود
  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده است
  • بلاتکلیفی متقاضیان مسکن ملی اسلامشهر
  • گلایه متقاضیان از عدم پرداخت وام ودیعه مسکن توسط برخی از بانک‌ها
  • شمار واحدهای نهضت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گذشت
  • تعیین تکلیف طرح‌های مسکن مهر در خوزستان
  • ۴هزار واحد از پروژه‌ نهضت ملی پرند در انتظار تأمین زیرساخت
  • بهره‌برداری از مخزن‌ ذخیره ۱۰هزارمترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • گلایه متقاضیان از بالا بودن میزان اقساط وام مسکن ملی
  • مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان آماده بهره برداری