Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@08:43:51 GMT

کویت شهروندان خود را از ایتالیا خارج می‌کند

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۸۷۹۶

صراط:

سازمان هواپیمایی کویت اعلام کرد که قصد دارد طی پروازی ویژه در روز پنجشنبه، ۸ اسفند، به مقصد شهر «میلان» ایتالیا شهروندان خود را از این شهر خارج کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران این تصمیم پس از آن اتخاذ می‌شود که بر اساس گزارش مقامات ایتالیا، تاکنون ۱۱ نفر در این کشور بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند و شمار افرادی که در این کشور به ویروس کرونا مبتلا هستند به ۳۲۲ نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایتالیا در حال حاضر بیشترین شمار تلفات و افراد مبتلا به ویروس کرونا را در میان کشور‌های اروپایی دارد و مقامات این کشور اقدام به قرنطینه چند شهر کرده‌اند.

دولت کویت علاوه بر این  تمامی مدارس، دانشکده‌ها و دانشگاه‌های این کشور را به مدت دو هفته تعطیل اعلام کرد.

هیئت وزیران کویت در جلسه‌ای فوق العاده امروز چهارشنبه، تصویب کرد تمامی مدارس، دانشکده‌ها و دانشگاه‌های این کشور از اول مارس (روز یکشنبه) به مدت دو هفته تعطیل هستند.

این کشور همچنین به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا ورود کشتی‌های برخی از کشور‌ها به بنادر خود را به صورت موقت ممنوع اعلام کرد و  برگزاری جشن‌های روز ملی امسال را لغو کرد.

هواپیمایی کویت نیز روز دوشنبه اعلام کرده بود علاوه بر کشور‌های ایران و عراق تمامی پرواز‌ها به مبدا یا مقصد کره جنوبی، تایلند و ایتالیا بر اساس مصوبه وزارت بهداشت برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا لغو شده است.

ویروس کرونا که از اواخر سال ۲۰۱۹ شیوع آن از چین آغاز شده، تاکنون جان بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ نفر را گرفته و حدود ۸۰ هزار نفر دیگر نیز در چندین کشور به آن مبتلا شده‌اند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: شیوع ویروس کرونا در ایتالیا صراط ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۸۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد

پویانمایی «در سایه سرو» ساخته مشترک شیرین سوهانی و حسین ملایمی که تاکنون حضور درخشانی در جشنواره‌های بین‌المللی داشته، از تولیدات جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی در حالی به پایان رسید که امسال صاحبان بیش از ۱۰۰۰ فیلم کوتاه، تقاضای حضور در این جشنواره را داشتند و از این میان ۶۴ فیلم از ۱۹ کشور جهان به مرحله پایانی رسید.

بر همین اساس، بیشترین نماینده را کشور‌های ایتالیا با ۱۸ فیلم کوتاه، پس از آن فرانسه با ۹ فیلم، اسپانیا با ۷ فیلم، ایران با ۶ فیلم و آلمان با ۴ فیلم به خود اختصاص دادند.

جایزه رویا‌های شیرین «سوگنی دو رو» به بهترین فیلم‌های کوتاه داستانی غیراروپایی، جایزه رویا‌های اروپایی «سوگنی» به بهترین فیلم کوتاه داستانی اروپایی غیرایتالیایی، جایزه «جوزفه ماستری» به بهترین فیلم کوتاه انیمیشن، جایزه بهترین فیلم کوتاه ایتالیایی، جایزه بخش دانشجویی، جایزه منتقدان نوجوان، جایزه «ایوانو مارسکوتی» به بهترین بازیگر زن فیلم کوتاه و جایزه «سیاره سبز» به بهترین فیلم محیط زیستی، این دوره از جشنواره تعلق گرفت.

بیست‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی از ۲۷ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ (۱۶ تا ۲۰ آوریل ۲۰۲۴) در شهر راونا کشور ایتالیا برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • ببینید | تصاویری از خارج شدن‌ آب به نفع افغانستان از کشور؛ عصبانیت شهروندان از مسئولان
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت
  • گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • (ویدئو) انتشار ویروس جدیدی به نام پزشک‌بلاگری