Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@17:08:15 GMT

دستور واعظی به دستگاه‌ها برای کمک به لرستان

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۸۸۴۷

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، دکتر واعظی امروز طی تماس تلفنی با دکتر خادمی استاندار لرستان، وضعیت استان طی بارش‌های چند روز اخیر را در قالب گزارشی جویا شد.

در ابتدای این گزارش استاندار لرستان تشکیل ستاد‌های بحران در استان در اولین فرصت، استقرار ۴۰۰ اکیپ در قالب نیرو‌های امدادی در نقاط خطرپذیر، تهیه مایحتاج مردم، ایجاد کمپ‌های اسکان و جابجایی مردم از نقاط حادثه‌خیز را از جمله اقدامات پیشگیرانه در استان مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دکتر خادمی همچنین در این گزارش افزود: خساراتی ناشی از بارش‌های دو روز اخیر بر زیرساخت‌های لرستان وارد شده که منجر به تخریب راه‌های ارتباطی، پل‌ها و منازل مسکونی در برخی از شهرستان‌ها شده است.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از عملیات زیرساختی در استان که پس از سیل فروردین‌ماه جاری انجام گرفته بود به دلیل ناتمام ماندن برخی پروژه‌ها و بارش‌های این چند روز دچار آسیب‌های جدی شده است که گزارش جامع و کامل از میزان خسارات، طی ارزیابی نهایی تهیه و ارائه خواهد شد.

در پایان این گفتگو دکتر واعظی مطرح کرد: به‌منظور کمک‌رسانی و امداد به نقاط حادثه دیده از بارش‌های این چند روز، حضور دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها در لرستان و بسیج امکانات برای رفع مشکلات مردم لرستان در اسرع وقت انجام شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران آزادراه تهران شمال پنومونی ایرج حریرچی محسن طاهری حسنی مبارک رئیس دفتر رئیس جمهور واعظی استاندار لرستان سیل لرستان کروناویروس کرونا در ایران آزادراه تهران شمال پنومونی ایرج حریرچی محسن طاهری حسنی مبارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۸۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های پراکنده و رگباری در لرستان

کارشناس اداره کل هواشناس استان لرستان گفت:امروز در ساعات بعداز ظهر علاوه بر ابرناکی برای بیشتر مناطق استان به ویژه مناطق شرقی و جنوب شرقی استان بارشهای پراکنده گاهی رگباری و در ارتفاعات و گردنه ها بارش برف پیش بینی می شود.

کبری غفوری نژاد افزود:برای روز سه شنبه در مناطق جنوب شرقی استان بارشهای خفیف و پراکنده خواهیم داشت.

 در این مدت اختلال در تردد جاده ای، لغزندگی سطح جاده ها و ایجاد رواناب از مخاطرات این شرایط جوی در استان خواهد بود .

 همچنین در روزهای سه شنبه و چهار شنبه سرعت وزش باد افزایش و به بازه قابل ملاحظه تا شدید لحظه ای می رسد که سقوط اشیاء را در پی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بارش‌های زیبای بهاری در فارس؛ با برکت، بدون خسارت
  • کشاورزان راهکارهای مقابله با خشکسالی را در دستور کار قرار دهند
  • آغاز بارش‌ها در جنوب کرمان
  • اگر این علائم را دارید دچار خونریزی دستگاه گوارش شده اید
  • بارش رگبار‌های بهاری فردا در لرستان
  • این دختران ایرانی برای زیبا شدن خود را می سوزانند
  • روستا‌های در معرض سیل از امروزتخلیه شوند
  • بارش‌های پراکنده و رگباری در لرستان
  • توضیح وزیر درباره وضعیت اینترنت؛ از شورای عالی فضای مجازی بپرسید
  • علائم هشدار دهنده خونریزی در دستگاه گوارش کودکان