Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاروان تیم استقلال پس از تعویض هواپیما در نهایت به سیرجان رسید.

ساعاتی پیش پرواز تیم استقلال به سیرجان به علت نقص فنی بعد از حدود 70 دقیقه پرواز به فرودگاه مهر آباد بازگشت. پس از بازگشت کاروان استقلال به فرودگاه مهرآباد آبی پوشان پایتخت با تعویض هواپیما دوباره راهی سیرجان شدند.

در نهایت پس از حواشی رخ داده هواپیمای حامل کاروان استقلال در نهایت در سیرجان به زمین نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم استقلال تهران در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتراز ساعت 16 روز پنج شنبه در سیرجان به مصاف گل‌گهر خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

پرواز استقلال دچار نقص فنی شد؛ شاگردان مجیدی به تهران برگشتند!

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۸۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته آینده، نخستین پرواز زائران عمره مفرده از مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران گفت: نخستین پرواز اعزام زائران عمره مفرده از مازندران در تاریخ ۱۰ اردیبهشت انجام خواهد شد.


حسنی افزود: پرواز‌های عممره مفرده پس از ۹ سال، دوباره از سر گرفته شد و در این تنها پرواز عمره از فرودگاه شهدای ساری، دو کاروان از مازندران و یک کاروان از استان گلستان راهی سرزمین وحی خواهند شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران تصریح کرد: امسال با توجه به افزایش ظرفیت پرواز‌ها و تعداد زائرین و عوامل کاروانها، عملیات حج تمتع در قالب ۳۲ کاروان و با بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ زائر از فرودگاه شهدای ساری به سرزمین وحی الهی انجام خواهد شد.


حسنی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته به منظور ارائه خدمات و تشریفات پروازی بهتر به حجاج بیت الله الحرام، جلسات هماهنگی بین دستگاه‌های ذیربط تشکیل شده است و فرودگاه شهدای ساری آمادگی کامل برای انجام عملیات حج عمره و تمتع سال ۱۴۰۳ را دارد.

 


فرودگاه شهدای ساری جزو پیشتازان فرودگاه‌های اعزام کننده زائرین عمره و تمتع بوده و ان شاالله با برنامه ریزی‌های صورت گرفته خدمات مطلوب و شایسته‌ای به حجاج محترم در انجام عملیات عمره مفرده و حج تمتع ۱۴۰۳ ارائه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • قیمت جت شخصی چند؟
  • خرید جت؛ جنجال بر سر یک قانون ۲۰ ساله!
  • اعزام کاروان‌های المپیک و پارالمپیک به پاریس با پرواز داخلی
  • هفته آینده، نخستین پرواز زائران عمره مفرده از مازندران
  • قیمت جت‌ های شخصی در ایران چند تومان است ؟
  • حذف واسطه‌های فروش بلیت هواپیما؟