Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، محمود واعظی رئیس دفتر ریاست جمهوری طی تماس تلفنی با سید موسی خادمی استاندار لرستان، وضعیت استان لرستان طی بارش‌های چند روز اخیر را در قالب گزارشی جویا شد.

در ابتدای این گزارش استاندار لرستان تشکیل ستادهای بحران در استان در اولین فرصت، استقرار ۴۰۰ اکیپ در قالب نیروهای امدادی در نقاط خطر پذیر، تهیه مایحتاج مردم، ایجاد کمپ‌های اسکان و جابجایی مردم از نقاط حادثه‌خیز را از جمله اقدامات پیشگیرانه در استان مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادمی همچنین در این گزارش افزود: خساراتی ناشی از بارشهای دو روز اخیر بر زیرساخت‌های استان لرستان وارد شده است که منجر به تخریب راه‌های ارتباطی، پل‌ها و منازل مسکونی در برخی از شهرستان‌ها شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: بخشی از عملیات زیرساختی در استان که پس از سیل فروردین ماه جاری انجام گرفته بود به دلیل ناتمام ماندن برخی پروژه‌ها و بارش‌های این چند روز دچار آسیب‌های جدی شده است که گزارش جامع و کامل از میزان خسارات، طی ارزیابی نهایی تهیه و ارائه خواهد شد.

در پایان این گفتگو دکتر واعظی مطرح کرد: به منظور کمک رسانی و امداد به نقاط حادثه دیده از بارشهای این چند روز، حضور دستگاه‌ها و وزارت خانه‌ها در استان لرستان و بسیج امکانات برای رفع مشکلات مردم لرستان در اسرع وقت انجام شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا روابط عمومی و امور بین الملل سیل مشکلات مردم واعظی لرستان انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۸۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور مخبر برای امدادرسانی همه‌جانبه در مناطق سیل‌زده

معاون اول رئیس جمهور در تماس با استاندار سیستان و بلوچستان بر امدادرسانی همه‌جانبه در مناطق سیل‌زده استان تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در تماس تلفنی با استاندار سیستان و بلوچستان ‌پیگیر‌ آخرین وضعیت مناطق تحت تأثیر سیلاب شد و بر بسیج همه دستگاه‌های امدادرسان تاکید کرد.

معاون اول رئیس جمهور ‌بر ضرورت بسیج همگانی همه دستگاه‌های امدادرسان برای حل مشکلات مردم تاکید کرد.

‌مخبر در این تماس که پیرو پیگیری رئیس جمهور صورت گرفت، ضمن اعلام آمادگی برای رفع نیازهای ضروری استان، از استاندار سیستان و بلوچستان خواست تا آخرین وضعیت مناطق تحت تأثیر سیل را بصورت مستمر گزارش کند.

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این ارتباط تلفنی ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت موجود، از آماده باش همه دستگاه های امدادی و نهادهای اجرایی برای امدادرسانی به مردم تا رسیدن به وضعیت پایدار خبر داد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • تعطیلی باشگاه ورزشی صنعت برق تهران
  • دستور مخبر برای امدادرسانی همه‌جانبه در مناطق سیل‌زده
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • ایجاد موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی شهرستان بروجرد دستور کار محیط زیست لرستان قرار گرفت
  • استاندار ایلام: تصفیه‌خانه آب ملکشاهی تا خرداد تکمیل شود