Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@14:39:38 GMT

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۸۹۴۸

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۷ اسفند ‌ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، «سرهنگ علی کرمی» جانشین انتظامی شهرستان ملکشاهی اظهار کرد: عصر روز گذشته طی تماس تلفنی یکی از طلافروشان مبنی بر مراجعه ۲ نفر غیر بومی که قصد سرقت از طلافروشی وی را دارند سریعاً اکیبی از پلیس آگاهی و ماموران انتظامی وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور به موقع ماموران گشت انتظامی و عملیات هوشمندانه و ضربتی آنها، سارقان که یک مرد و یک زن بودند دستگیر شدند.

پلمپ ۳ واحد قلیانسرا در دهلران

«غلامرضا منصوری» سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران، گفت: با توجه به تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام و دستور دادستان در خصوص پیشگیری از کرونا ویروس، با حضور نمایندگان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران، اداره اماکن، اتاق اصناف و نماینده حقوقی، از ۳ سفره خانه سنتی بازرسی بهداشتی به عمل آمد که در این بازرسی، تعداد ۶۷ عدد قلیان جمع آوری و هر ۳ واحد پلمب شد.

وی افزود: انتظار است شهروندان برای پیشگیری از ابتلاء به بیماری کرونا ویروس، رعایت نکات بهداشت فردی را مورد توجه جدی قرار دهند.

خسارت ۱۵۱ میلیارد تومانی سیلاب به بخش راه و مسکن ایلام

«علی اصغر کاظمی» مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: بر اثر بارندگی‌های سیلابی شبانه روز گذشته بیش از ۱۵۱ میلیارد تومان خسارت به زیرساخت بخش راه و مسکن این استان وارد شده است.

وی افزود: بارندگی شدید ۲۴ ساعت گذشته سطح استان ایلام در چند شهرستان که تا ۱۸۰ میلیمتر و جاری شدن سیلاب مکجر شد خسارات سنگینی به محورهای اصلی، فرعی، روستایی و ابنیه فنی وارد کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام تصریح کرد: بر اساس ارزیابی‌های اولیه صورت گرفته توسط کارشناسان ذی ربط این اداره کل ۹۶ میلیارد تومان خسارت به بخش راه‌های استان وارد شده است.

یک میلیارد ریال برای خرید مواد شوینده مدارس ایلام اختصاص یافت

«ملیحه اسلامی» معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: یک میلیارد ریال اعتبار برای خرید مواد شوینده و بهداشتی مدارس این استان اختصاص پیدا کرده است.

وی افزود: این اعتبار برای خرید مواد بهداشتی و شوینده برای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مدارس سراسر استان هزینه خواهد شد.

اسلامی با اشاره به کمبود مواد بهداشتی در بازار استان اظهار داشت: بخشی از این مواد تاکنون تهیه شده است که پیش‌بینی می‌شود تا شنبه هفته آینده تامین و در اختیار مدارس برای استفاده دانش آموزان و اولیای مدارس قرار گیرد.

سدهای ایلام ظرفیت بارش‌های حداکثری را دارند

«احسان یارمحمدی» معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای ایلام با اشاره به بارش‌های شدید روزهای اخیر گفت: سدهای استان ظرفیت حداکثر بارش‌های پیش‌بینی شده را دارند و اوضاع به طور کامل تحت کنترل است.

 وی افزود: رهاسازی آب سدهای سه گانه استان (چم گردلان ایلام، دویرج دهلران، کنگیر ایوان) از روز جمعه هفته گذشته به منظور کنترل بارش‌های تند سیلابی به اراضی پایین دست سدها آغاز شده است.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای ایلام بیان داشت: هم اکنون میزان خروجی آب از سد چم گردلان ایلام ۵۰ مترمکعب در ثانیه و میزان خروجی آب از سد دویرج دهلران نیز ۸۰ مترمکعب در ثانیه است و سد کنگیر ایوان با توجه به حجم آب آن نیازی به رهاسازی نداشته است.

انتهای پیام /970821

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام آموزش درمان بهداشت استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۸۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس و دانشگاه‌های ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر غیرحضوری شد

به گزارش خبرگزاری مهر، با اعلام ستاد مدیریت بحران استانداری بوشهر، به دلیل بارندگی و احتمال آب گرفتگی معابر، تمام مدارس و دانشگاه‌های شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه در روز سه شنبه ۲۸ فروردین در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

ستاد مدیریت بحران از شهروندان خواست از حضور در مناطق پرخطر از جمله مسیر رودخانه‌ها و مسیل‌ها و سواحل پرهیز کنند.

کد خبر 6079347

دیگر خبرها

  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول
  • هشدار قرمز هواشناسی مدارس نرماشیر را تعطیل کرد
  • مدارس و دانشگاه‌های ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر غیرحضوری شد
  • ۱۲۶ دانش‌آموز خاش بسته معیشتی دریافت کردند
  • مدارس شهرستان مهر فردا غیرحضوری است
  • دستگیری عاملان تیراندازی در بدره ایلام
  • پیش بینی برداشت ۱۵ هزار تن کلزا در دهلران
  • تکمیل طرح ارتقاء تصفیه خانه فاضلاب مهران
  • تداوم برگزاری نشست‌های خبری شهرستانی استاندار یزد پس از ماه مبارک رمضان
  • پیشرفت فیزیکی ۹۱ درصدی بیمارستان ملکشاهی