Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

اداره کل هوانوردی غیرنظامی ترکیه با انتشار اطلاعیه در حساب توئیتر خود اعلام کرد که همه پروازهای مسافری و باربری تا اطلاع ثانوی به دلیل شیوع ویروس کرونا در ایران متوقف شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری آناتولی، در این اطلاعیه همچنین آمده است: در پروازهایی که از ایران به مقصد ترکیه انجام می شوند، هیچگونه مسافر پذیرفته نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواپیماهای ایرانی بدون مسافر وارد ترکیه شده و می توانند تنها مسافران ایرانی را انتقال دهند. در این پروازها مسافران تبعه ترکیه را نیز نمی توانند انتقال دهند.

خبرگزاری آناتولی می نویسد: در 19 فوریه فوت دو ایرانی بر ویروس کرونا در شهر قم تائید شد. یک روز بعد وزارت بهداشت ایران ابتلای 5 نفر را به این ویروس نیز تائید کرد.

تعداد قربانیان این بیماری در ایران در 21 فوریه، به 4 نفر و شمار افراد مبتلا به آن نیز به 18 تن رسید. وزارت بهداشت ایران اعلام کرده که مرکز شیوع این بیماری قم است و همه افراد درگیر از اهالی این شهر بوده یا به آن سفر داشته اند.

یک هفته پس از تائید ورود ویروس کرونا به ایران، در تاریخ 25 فوریه تعداد قربانیان این بیماری در ایران به 15 نفر رسید.

علاوه بر قم، استان های مرکزی، تهران مازندران، گیلان، فارس، هرمزگان، خراسان رضوی، سمنان، البرز، همدان و کرمانشاه درگیر این بیماری شده‌اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ترکیه تعلیق پرواز کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۸۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه ترسناک فروریختن پل بزرگ بالتیمور در شهر مریلند آمریکا پس از برخورد یک کشتی باری / تعدادی ماشین و انسان در آب سقوط کردند (فیلم)

عصر ایران ــ حدود ساعت ۱:۳۰ بامداد به وقت محلی، پل اصلی بالتیمور در مریلند آمریکا بر اثر تصادف یک کشتی عظیم باری با یکی از پایه‌هایش به کلی فروریخت. آتش‌نشانی شهر بالتیمور اعلام کرده است که در پی این تصادف دست‌کم ۷ نفر و چندین خودرو به آب افتاده‌اند که تلاش برای نجات آنها در جریان است. مسئولان این رویداد را «پر کشته و زخمی» توصیف کرده‌اند. مقامات دمای آب در بندر بالتیمور که بزرگترین پایانه باری در آمریکا است حدود ۹ درجه سانتی‌گراد گزارش کرده‌اند. شرکت سینرژی مارین که مالک این کشتی باری با پرچم سنگاپور است اعلام کرده است که هیچ‌کدام از پرسنل این کشتی آسیب ندیده‌اند.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • افراد بزرگسال تا ۸۰۰ بار در روز صورت خود را لمس می‌کنند/ ما چطور مریض می‌شویم؟
  • راز کثیف؛ دستان ما چگونه بیماری‌ها را انتقال می‌دهند؟
  • دستان ما چگونه بیماری‌ها را منتشر می‌کنند؟
  • عفو بین‌الملل «نسل‌کشی» در غزه را تائید کرد
  • رکورد پروازهای مسافری فرودگاه خارگ شکسته شد
  • اولین رویای ملی‌پوش ایرانی در تکیه بر باد رفت
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • لحظه ترسناک فروریختن پل بزرگ بالتیمور در شهر مریلند آمریکا پس از برخورد یک کشتی باری / تعدادی ماشین و انسان در آب سقوط کردند (فیلم)
  • ◄ کمبود راننده اتوبوس بین شهری/ درخواست کمک از رانندگان کامیون و رانندگان بازنشسته
  • رویاپردازی یک ایرانی به قیمت نابودی نیمیر و انگاپت