Web Analytics Made Easy - Statcounter

منچسترسیتی موفق شد در زمین حریف به پیروزی رسیده و نیمی از راه صعود به مرحله بعد را طی کند.

طرفداری- منچسترسیتی در دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد 2-1 رئال مادرید را در سانتیاگو برنابئو شکست داده و فشار ها روی زیدان را چند برابر کند.

اطلاعات بازی تورنمنت: لیگ قهرمانان اروپا 2019/20 | دور رفت مرحله یک هشتم نهایی تاریخ برگزاری: چهارشنبه | 7 اسفند 1398 ساعت برگزاری: 23:30 به وقت تهران محل برگزاری: سانتیاگو برنابئو | مادرید داور بازی: آقای دنیل اورساتو | ایتالیا گلزن: ایسکو | گابریل ژسوس، کوین دی بروین (P) گزارش بازی

یک سوم ابتدایی نیمه اول در اختیار تیم رئال مادرید بود اما هر دو تیم با احتیاط بازی می کردند و موقعیت خاصی روی دروازه ها وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدی ترین موقعیت بازی در دقیقه '21 نصیب منچسترسیتی شد؛ پاس در عمق عالی دی بروین، ژسوس را داخل محوطه صاحب توپ کرد اما ضربه مهاجم برزیلی در موقعیت تک به تک با واکنش عالی کورتوا برگشت داده شد. در دقیقه '29 بنجامین مندی کارت زرد گرفت و بازی برگشت را از دست داد.

دقیقه '30 دروازه سیتی تا آستانه فروپاشی پیش رفت؛ ارسال توپ از سمت چپ و ضربه سر بنزما که ادرسون از روی خط برگشت داد و در ادامه وینیسیوس از چند قدمی موفق به زدن ضربه و باز کردن دروازه نشد و لیز خورد! در دقیقه '32 لاپورته که به تازگی از مصدومیت برگشته بود، مجدداً مصدوم شد و جای خود را به فرناندینیو داد. در دقیقه '2+45 کرنر ارسالی خطرناک دی بروین با دفع کورتوا مقابل پای ژسوس افتاد و ضربه مهاجم برزیلی از روی خط دروازه با کمک راموس و والورده دفع شد تا نیمه اول با تساوی 0-0 به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم، سیتی همچنان تیم هجومی تری بود و در دقیقه '49 روی پاس دی بروین، محرز با ضربه ای فنی از پشت محوطه، دروازه رئال مادرید را تهدید کرد که توپ با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه '56 ضربه پای راست محرز از داخل محوطه را کورتوا در تیر یک برگشت داد. دقیقه '57 پاس پشت دفاع عالی برای محرز، این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرار داد اما باز هم کورتوا با واکنشی فوق العاده مانع از گلزنی حریف شد.

در دقیقه '60 رئال مادرید روی یک ضدحمله و اشتباه مدافعان سیتی به گل رسید؛ توپ ربایی عالی وینیسیوس از واکر و پاس عرضی به ایسکو، هافبک اسپانیایی را در موقعیت تک به تک قرار داد تا او با یک بغل پای مطمئن دروازه ادرسون را باز کند.

دقیقه '70 روی ارسال مندی و پاس به بیرون ایسکو، راموس پیش تاخته تا محوطه حریف، به توپ ضربه زد که برخورد با فرناندینیو این موقعیت را به کرنر تبدیل کرد. در دقیقه '73 استرلینگ جای برناردو سیلوا را گرفت. در دقیقه '74 هم بیل جای وینیسیوس را گرفت.

در دقیقه '78 سیتی به گل تساوی رسید؛ روی ارسال دی بروین از سمت چپ و جاگیری اشتباه راموس، ژسوس بالاخره از پشت سر کاپیتان رئال مادرید با ضربه سر دروازه را باز کرد.

در دقیقه '83 تکل کارواخال روی پای استرلینگ، یک ضربه پنالتی برای سیتی به ارمغان آورد؛ دی بروین پشت توپ قرار گرفت و خلاف جهت حرکت کورتوا، در سانتیاگو برنابئو حساب کار را 2-1 کرد.

در دقیقه '84 زیدان دست به دو تعویض همزمان زد و یوویچ و لوکاس وازکز به جای مودریچ و ایسکو به میدان آمدند. در دقیقه '86 رئال مادرید با اشتباهی دیگر کاملاً بهم ریخت و سرخیو راموس با خطای واضح، مانع از موقعیت تک به تک ژسوس شد تا با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شود. در دقیقه '1+90 ارسال کارواخال از سمت راست، در موقعیتی خوب مقابل مندی قرار گرفت اما ضربه این بازیکن با زانو از کنار دروازه به بیرون رفت.

رئال مادرید در نهایت در خانه به گواردیولا باخت تا در آستانه ال کلاسیکو، فشار ها روی زیدان و تیم چند برابر شود.

ترکیب دو تیم و آمار بازی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: موقعیت تک به تک رئال مادرید دی بروین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۹۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید ۳ - ۲ بارسلونا/ بلینگام پادشاه جدید ال کلاسیکو + فیلم

در مهمترین دیدار هفته سی و دوم لالیگای اسپانیا تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که رئال با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید.

شاگردان کارلو آنچلوتی که با روحیه خوب ناشی از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با عبور از منچسترسیتی و همچنین خیال راحت به دلیل اختلاف هشت امتیازی با بارسلونا رده دومی در جدول، گام به این مسابقه گذاشته بودند، خیلی زود دروازه شان باز شد و کریستنسن با ضربه سر روی ارسال کرنر گل نخست بارسا را به ثمر رساند. در دقیقه روی حرکت زیبای لوکاس وازکز داور در سوت خود به نشانه اعلام ضربه پنالتی به سود رئال مادرید دمید و وینیسوس جونیور بازی را به تساوی کشاند.

بارسا که برای زنده ماندن شانس قهرمانی اش، نیاز به پیروزی در این بازی داشت، در دقیقه ۶۹ گل دوم را هم زد. ضربه پای چپ قوس‌دار یامال با دخالت تورس همراه شد، اما لونین ابتدا آن را مهار کرد که دفع او ناقص بود و توپ مقابل پای فرمین لوپز فرود آمد تا این بازیکن کار آسانی در مقابل دروازه رئال داشته باشد. اما رئال باز هم خیلی زود کار را به تساوی کشاند و این بار وازکز روی سانتر خوب وینیسیوس گل دوم رئال را زد.

بازی با همین نتیجه رو به پایان بود که در دقیقه ۹۱ جود بلینگام گل سوم را هم برای رئال به ثمر رساند تا در اولین فصلش با پیراهن رئال مادرید در هر دو دیدار رفت و برگشت ال کلاسیکو گلزنی کرده باشد.

با این پیروزی اختلاف رئال و بارسلونا در رتبه‌های اول و دوم جدول به ۱۱ امتیاز رسید و رقابت بر سر قهرمانی تقریبا به پایان رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • کامبک دقیقه۹۰ رئال با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ بارسا هر سه ال‌کلاسیکو را باخت!
  • پیروزی رئال مادرید در ال‌کلاسیکو/ موقعیت بارسلونا به خطر افتاد
  • رئال مادرید ۳ - ۲ بارسلونا/ بلینگام پادشاه جدید ال کلاسیکو + فیلم
  • رئال‌ ۳ - بارسا ۲ : کامبک دقیقه۹۰ با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ فتح رفت‌وبرگشت ال‌کلاسیکو با جود!
  • رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲ / تیر خلاص به پیکر نیمه جان کاتالان ها
  • آنچلوتی: 5 مدافع مقابل منچسترسیتی؟ لازم باشد با 7 نفر و 2 دروازه‌بان دفاع می‌کنیم!
  • لواندوفسکی: راه بردن رئال مادرید را بلدیم؛ پیروزی مقابل منچسترسیتی آن‌ها سرخوش می‌کند!