Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیون نشان داد چندان حریف ضعیفی برای یوونتوس نبوده و اکنون با دست پر راهی تورین خواهد شد.

طرفداری- در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، لیون با نتیجه 1-0 از سد یوونتوس گذشت. گزارش تصویری این مسابقه را مشاهده می نمایید.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۹۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته سی و یکم لیگ اردیویسه هلند، تیم فوتبال فاینورد که مثل مسابقات قبل علیرضا جهانبخش را در ترکیب اولیه نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت 22:30 پنج‌شنبه شب (به وقت ایران) در استادیوم دِ آدلارشورست به مصاف تیم رده هشتمی گو اهد ایگلز رفت.

تیم فاینورد که در چهار ماه و نیم گذشته هیچ شکستی در رقابت‌های داخلی فوتبال هلند نداشته و آخرین باخت خود را در هفته چهاردهم لیگ اردیویسه مقابل آیندهوون متحمل شده بود، در جدال با ایگلز هم توانست این روند درخشان را ادامه بدهد و برای چهارمین بازی پیاپی به برتری پُر گل دست پیدا کند.

یاران جهانبخش که در نیمه نخست به پیروزی دو بر یک گو اهد ایگلز رسیده بودند، در نیمه دوم هم توسط آیاسه اوئدا، ستاره ژاپنی خود به سومین گل دست پیدا کردند تا برتری خود را در این بازی خارج از خانه قطعی کنند.

تیم فاینورد با کسب پیروزی 3 بر یک در زمین گو اهد ایگلز که بیست و سومین بردشان در لیگ اردیویسه هلند بود، 75 امتیازی شد و با توجه به باقی ماندن سه مسابقه دیگر تا پایان فصل جاری این رقابت‌ها و فاصله 12 امتیازی با توئنته رده سومی، صعودش به لیگ قهرمانان اروپا در سال آینده را قطعی کرد.

علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی فاینورد در دقیقه 85 دیدار مقابل ایگلز وارد زمین شد و علاوه بر دو نفوذ از سمت چپ زمین، یک شوت هم در دقیقه 2+90 از پشت محوطه جریمه زد که توپ در دستان گلر حریف جای گرفت.

جهانبخش در شرایطی سیزدهمین بازی فصل خود در لیگ اردیویسه هلند را انجام داد و همراه تیمش سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرد که امیدوار است برخلاف اخبار هفته‌های اخیر مبنی بر جدایی، سال آینده هم در این باشگاه بماند.

دیگر خبرها

  • جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 یوونتوس مقابل آژاکس با درخشش زین الدین زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 1997/4/23) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • برتری 3-2 میلان مقابل آژاکس با گل لحظات پایانی یان دال توماسون (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/23) / فیلم
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم