Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@12:32:41 GMT

جدیدترین قیمت خودرو های وارداتی در بازار

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۹۲۴۳

 بر اساس مشاهدات میدانی با توجه به روند افزایش قیمت خودرو‌های خارجی در کشور، شاهد نوسانات جزئی در نرخ خودروهای وارداتی  هستیم.

اخبار اقتصادی- بر اساس آخرین نرخ ها در بازار،   هیوندای سانتافه ( فول ) ۶ رادار  نسبت  به    قیمت روز خودرو  در (۶ اسفند  ۹۸) با ثبات در نرخ   به مبلغ یک میلیارد و ۱۱۸ میلیون تومان خرید و فروش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میتسوبیشی ASX فول (۲۰۱۸ )  ۶۸۰ میلیون تومان  و  تویوتا CH-R تیپ لانچ (۲۰۱۸ ) یک میلیارد تومان بدون تغییر در قیمت  معامله شدند.

 قیمت روز خودرو های خارجی  مدل خودرو قیمت (تومان)   رنو کولئوس ۲۰۱۸ ۱.۰۶۰.۰۰۰.۰۰۰ رنو تلیسمان ۲۰۱۸ ۸۴۵.۰۰۰.۰۰۰ میتسوبیشی ASX فول ۲۰۱۸ ۶۸۰.۰۰۰.۰۰۰ تویوتا CH-R تیپ لانچ ۲۰۱۸ ۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰   تویوتا راو ۴ مدل ۲۰۱۸ (الفطیم) ۱.۲۹۰.۰۰۰.۰۰۰ کیا اپتیما ۲۰۱۷ ۸۷۰.۰۰۰.۰۰۰   کیا سورنتو ۲۰۱۷ ۱.۳۵۰.۰۰۰.۰۰۰ کیا اسپورتیج ۲۰۱۷ ۱.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰   هیوندای سوناتا ۲۰۱۸ هیبرید +GLS ۹۹۵.۰۰۰.۰۰۰   هیوندای النترا ۲۰۱۸ ۶۶۵.۰۰۰.۰۰۰   هیوندای سانتافه ( فول ) ۶ رادار ۱.۱۱۸.۰۰۰.۰۰۰ لکسوس NX300 H هفت کلید ۲۰۱۷ ۱.۷۸۰.۰۰۰.۰۰۰ نیسان جوک (اسپورت) ۷۰۰.۰۰۰.۰۰۰

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: قیمت روز خودرو خودرو قیمت خودرو قیمت خودرو های وارداتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۹۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیوندای توسان 2025 ، قوی تر آمد! (+عکس)

عصر ایران- هیوندای اطلاعات جدیدی را در رابطه با توسان 2025 نسخه بازار آمریکا منتشر کرده است. تریم هیبرید استاندارد این کراس اوور کره ای اکنون 231 اسب بخار خروجی دارد که بهبود 6 اسب بخاری در مقایسه با مدل قبلی را به دلیل بهبهود عملکرد موتور الکتریکی نشان می دهد.

خروجی تریم پلاگین هیبرید توسان نیز به 268 اسب بخار رسیده که در مقایسه با مدل قبلی 7 اسب بخار بیشتر شده است.

هر دو تریم از همان موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر احتراقی در هماهنگی با موتورهای الکتریکی خود استفاده می کنند.

یکی دیگر از بروزرسانی های هیوندای برای توسان 2025 به سیستم بازیابی انرژی سیستم ترمز برای بخش الکتریکی این تریم های هیبریدی مربوط می شود که برای راننده دسترسی تنظیمات ایجاد شده است.

مدل هایی احتراقی هیوندای توسان از پیشرانه تنفس طبیعی 2.5 لیتری با 187 اسب بخار و جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک بهره مند هستند. سامانه تمام چرخ محرک نیز یک آپشن فعال برای این محصول در نظر گرفته شده است.

تریم های هیبریدی جعبه دنده 6  سرعته اتوماتیک و آپشن استاندارد تمام چرخ محرک دارند.

هیوندای امکان جدید بیبی مود را نیز به توسان های هیبرید آورده است. فعال سازی این مدل رانندگی باعث می شود رانندگی نرم تر و آرام تری تجربه شود.

قیمت توسان 2025 هنوز مشخص نشده است.

نمونه فعلی موجود در بازار جهانی در واقع نسل چهارم خانواده توسان است که از سال 2020 نیز وارد بازار آمریکا شد. اکنون فیس لیفت 2025 تلاشی است تا بازار این کراس اوور کم دردسر کره ای همچنان حفظ شود.

تغییرات ظاهری بسیار جزئی هستند که از جمله باید به جزئیات جدید در جلوپنجره و اسکید پلیت ها اشاره کنیم که باعث شده توسان 2025 مقداری عریض تر به نظر برسد.

طراحی کابین شباهت هایی به ایونیک 5 دارد. دو نمایشگر 12.3 اینچی دیجیتال برای کنسول اصلی جلو جانمایی شده است. لوگوی سنتی هیوندای از روی فرمان حذف شده و جای آن چهار نقطه قرار گرفته که در واقع کد مورس برای کلمه H انگلیسی هستند.

روی کنسول یک پد بزرگ شارژ بی سیم و همچنین دو نگهدارنده بزرگ ماگ قابل مشاهده است.

هیوندای توسان 2025 کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هیوندای توسان 2022 در تست تصادف و امتیاز 86 (+فیلم تصادف)

دیگر خبرها

  • (عکس) تغییراتی برای شاسی بلند وارداتی بازار ایران
  • هیوندای توسان 2025 ، قوی تر آمد! (+عکس)
  • قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا / پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۹۰ میلیونی شد
  • قیمت جدید محصولات کرمان موتور اعلام شد
  • توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی در بازار یزد
  • لاشه این خودرو ۳۰۰ میلیون تومان قیمت خورد/ قیمت عجیب پراید تصادفی را ببینید
  • قیمت عجیب خودروهای چپی در ۱۴۰۳
  • قیمت عجیب خودروهای چپی در ۱۴۰۳ / لاشه دنا ۳۰۰ میلیون تومان!
  • پنج تصویر فراموش‌نشدنی از بازار خودرو در سال ۱۴۰۲
  • ایجاد فضای رقابتی و تنظیم‌گری در صنعت خودرو با تسهیل در واردات