Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارزار انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا علیه روزنامه نیویورک تایمز به دلیل انتشار مقاله‌ای درباره تلاش روس‌ها برای کمک به پیروز شدن ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰، شکایت کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، کارزار انتخاباتی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا شکایتی را علیه روزنامه «نیویورک تایمز» تنظیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این شکایت پس از آن صورت گرفت که روزنامه نیویورک تایمز اخیرا گزارشی را منتشر کرده بود که در آن مدعی شده روس‌ها در تلاش برای تغییر نتایج انتخابات ۲۰۲۰ به گونه‌ای هستند که به نفع ترامپ تمام شود.

پنج منبع مطلع به روزنامه «نیویورک‌تایمز» گفته‌اند مقام‌های اطلاعاتی آمریکا هفته گذشته به قانونگذاران مجلس نمایندگان این کشور هشدار داده‌اند روسیه در حال دخالت در فعالیت‌های انتخاباتی سال ۲۰۲۰ به منظور کمک به انتخاب مجدد ترامپ است. (جزئیات بیشتر)

این روزنامه مدعی شده این افشاگری ترامپ را عصبانی کرده و او گفته دموکرات‌ها ممکن است از این مسئله علیه او استفاده کنند. 

انتهای پیام/.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: ترامپ آمریکا شکایت نیویورک تایمز نیویورک تایمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۹۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک نفر در مقابل دادگاه ترامپ خودش را به آتش کشید + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین پلیس نیویورک می‌گوید این مرد خودش را در منطقه «منهتن» در نیویورک، جایی که دونالد ترامپ منتظر محاکمه در دادگاه است خودش را به آتش کشیده و آتش‌نشان‌ها در تلاش برای اطفای حریق هستند.این اتفاق بعد از آن رخ داد که دادگاه ۱۸ عضو هیئت منصفه دادگاه و ۶ جانشین او را برای رسیدگی به پرونده رئیس‌جمهور سابق در خصوص پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن تعیین کرد. یک سخنگوی اداره آتش‌نشانی نیویورک گفت: «یک مرد در محوطه بیرون این دادگاه خودش را به آتش کشید. هنوز در حال گردآوری جزئیات هستیم.»برخی از رسانه‌ها گزارش داده‌اند که این فرد برای برای مداوا راهی بیمارستان شده است. این اتفاق در پارکی در مقابل دادگاه رخ داده که مسئولان از آن برای برگزاری تجمعات، هم در حمایت از ترامپ و هم ضد او استفاده می‌کنند. دادگاه کیفری ترامپ تحت تدابیر شدید امنیتی در طبقه پانزدهم این دادگاه با حضور نیروهای سرویس مخفی و همچنین نیروهای پلیس دادگاه برگزار می‌شود.

کد خبر 845614 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ

دیگر خبرها

  • یک نفر در مقابل دادگاه ترامپ خودش را به آتش کشید + جزئیات
  • خودسوزی یک مرد خارج در نزدیکی محل برگزاری دادگاه ترامپ در نیویورک
  • کیهان: تحریم‌های جدید علیه ایران «فیک» است!
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • نیویورک تایمز : اشتباه محاسباتی اسرائیل باعث تنش شد / عصبانیت امریکا بعد از حمله اسرائیل به دمشق
  • نیویورک تایمز: مقامات اسرائیلی در مورد شدت پاسخ ایران، اشتباه محاسباتی کردند
  • لو رفتن اشتباه محاسباتی اسرائیل درباره حمله ایران | فکر می کردند ایران حداکثر ... | ماجرای شکایت آمریکا از اسرائیل درباره حمله به سفارت ایران در دمشق
  • (تصاویر) ترس و وحشت مانع از کارزار انتخاباتی در مانیپور
  • نیویورک تایمز: حمله ایران پیروزی بزرگ منطقه‌ای بود
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ