Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی احمدی؛ دبیر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا

پرویز پرستویی بعد از مدت ها با یک سریال البته در شبکه نمایش خانگی بازگشت. او در تجربه‌ای جدید با مطرب‌های سینمای ایران با قصه ای که قسمت اول آن روز دوشنبه منتشر شد، جایگزین «مانکن» حسین سهیلی زاده شد. باید ببینیم پرویز پرستویی با سرهنگ صبوری به کجا می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها همه نگران محمدرضا شجریان هستند که در بیمارستان جم تحت نظارت است و البته در روزهای پایانی هفته وضعیت جسمانی این هنرمند بزرگ کشورمان رو به بهبود گزارش شده است. در ابتدای هفته گذشته شجریان به دلیل مشکلات تنفسی بستری شد و خیل عظیمی از طرفدارانش را نگران کرد و باعث شد گروهی از دوستداران او مقابل بیمارستان جم حضور پیدا کنند و پیگیر حال او باشند.

بهنوش بختیاری که در این سال‌ها در حوزه تبلیغات در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بسیار فعال عمل کرده است، در روزهایی که ویروس جدید فکر و ذهن مردم را درگیر کرده است با انتشار پستی تبلیغاتی نه تنها خانواده هنر که بخشی از طرفدارانش را نیز گلایه مند کرد. هرچند که او با انتشار پست جدیدی در این باره از اشتباه خودش گفته است با این حال شنیده می شود پست اخیر تبلیغاتی او تحت پیگرد قانونی است.

مهناز افشار که پای ثابت چهره‌های خبرگزاری برناست. این هفته هم درخصوص بازگشت یا عدم بازگشتش خبر از پیشنهاد چند کارگردان خارجی برای همکاری داد تا کماکان بازیگر سفر کرده سینمای ایران در اوج خبرها باشد.

محمد رسول اف با فیلم «شیطان وجود ندارد» در جشنواره برلین حاضر است تا تنها اتفاق خوب این روزهای سینما محسوب شود.

تعطیلی سینماها و سالن های نمایش در هفته گذشته به دلیل ویروس کرونا و اختلاف نظرهایی که هفته گذشته در این باره به گوش رسید هم جزء اخبار پربازدید فرهنگ و هنر بود.

مهران مدیری که با برنامه «دورهمی» روی آنتن شبکه نسیم است با شیوع کرونا، در شبکه‌های دیگر نیز حضوری فعال خواهد داشت تا با سریال‌هایی چون «مرد هزار چهره» بتواند اندکی بر وضعیت روحی و روانی مردم کشور تاثیرگذار باشد. مدیران تلویزیونی در یک اقدام پسندیده با تغییراتی که در کنداکتور شبکه های مختلف ایجاد کردند چند سریال طنز و چندین فیلم سینمایی را در جدول پخش سیما جانمایی کردند تا این روزها که با تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و برخی از مراکز هموطنان بیشتر خانه‌نشین هستند رسانه هم به نوعی جایگاه تاثیرگذار خودش را حفظ کند.

فصل دوم «عصر جدید» در بخش «راستی آزمایی» هفته گذشته روی آنتن رفت و با شیوه‌ای کاملا عجیب و غریب توانمندی شرکت کنندگان علاقه مند مورد راستی آزمایی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان پرویز پرستویی فرهنگ و هنر محمدرضا شجریان همایون شجریان برنا احسان علیخانی مهناز افشار بهنوش بختیاری محمد رسول اف مجتبی احمدی عصر جدید هم گناه هفته گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۹۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان

محمود شمسی پور رئیس مرکز اورژانس چهارمحال و بختیاری گفت: با تلاش کارشناسان عملیاتی اورژانس پایگاه فارسان دو آقایان «یاسر محمدی و رضا محمدی» پس از تلاش و انجام عملیات احیا برای مرد ۷۰ ساله که به دنبال تصادف دچار ایست قلبی تنفسی شده بود به زندگی دوباره بازگشت.

بیشتر بخوانید

بازگشت به زندگی خانم ۶۸ ساله در شهرکرد

وی افزود: بیمار جهت اقدامات درمانی تکمیلی به بیمارستان کاشانی منتقل گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!
  • از کارگردان و تهیه‌کننده تا منتقد در برابر اتهام بی اخلاقی به هنرمندان سینما
  • سوژه‌‎های فوتبالی در قاب تصویر
  • تصویر بهنوش بختیاری در حرم امام رضا وایرال شد + عکس
  • پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم
  • عکس| طناز طباطبایی در فیلم جدید کارگردان یاغی