Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال برای دیدار مقابل گل‌گهر احتمالا با تغییراتی در ترکیب اصلی و حتی نیمکت ذخیره‌های خود وارد زمین می‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال با غلبه بر ذوب‌آهن اصفهان در جدول، بالاتر از سپاهان قرار گرفت. با این وجود فرهاد مجیدی از عملکرد چند بازیکن تیمش اصلا راضی نبود و اعتقاد داشت بر خلاف بازی‌های قبلی، دستورات تاکتیکی کادرفنی در زمین اجرا نمی‌شود و از این رو، تیم خوب بازی نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع ترکیب اصلی استقلال به خاطر تعداد زیاد بازیکنان مصدوم، مدام تغییر می‌کند و این مسئله باعث بروز مشکلات زیادی شده است، اما فرهاد مجیدی امیدوار است در بازی‌های آینده، مصدومان تیمش را در اختیار داشته باشد.

از سوی دیگر، علی کریمی که قبل از بازی با الاهلی عربستان سرما خورده بود، در دیدار با ذوب‌آهن به ترکیب اصلی تیمش برگشت. استقلال با کریمی به وضوح خط میانی بهتری دارد و چرخ‌هایش بهتر می‌چرخد. این بازیکن در بازی با ذوب‌آهن از بهترین‌های تیمش بود و آمار جالبی از خود به جا گذاشت. البته با بازگشت فرشید اسماعیلی خیال مجیدی در میانه میدان و فاز تهاجمی هم راحت‌تر از قبل شده و شاید بتواند در یکی دو بازی به کریمی استراحت بدهد.

وریا غفوری، اما شرایط دیگری دارد. کاپیتان آبی‌پوشان در بازی با ذوب‌آهن گل دوم تیمش را زد، اما در ۲۰ دقیقه پایانی، توان دویدن نداشت و باید تعویض می‌شد، اما مسئله اینجاست که استقلال در پست وریا، بازیکن جانشین ندارد و مجیدی نمی‌تواند به او استراحت بدهد.

با این حال شنیده می‌شود احتمالا در بازی با گل‌گهر سیرجان، مجیدی به وریا غفوری استراحت می‌دهد و بازیکن دیگری، احتمالا فرشید اسماعیلی را به سمت راست ببرد. استقلال در کورس قهرمانی است و حتی تساوی در سیرجان هم می‌تواند این تیم را از کورس خارج کند و به همین دلیل تیم مجیدی فقط از این بازی برد می‌خواهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال استقلال فرهاد مجیدی گل گهر سیرجان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۹۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل شمس‌آذر: استقلال می‌تواند قهرمان شود

به گزارش "ورزش سه"، شهاب زندی مدیرعامل شمس آذر پس از شکست سه بر دو تیمش برابر استقلال گفت: امروز روز خوب ما نبود و فکر می‌کنم در طول فصل تنها طی یک یا دو بازی آن کیفیت فنی لازم را نداشتیم که امروز یکی از آن روزها بود. به تیم خوب استقلال تبریک می‌گویم، مبارک خودشان و هوادارانشان باشد. بجز ۱۰ دقیقه پایانی روز ما نبود و خوب بازی نکردیم.

وی در خصوص اینکه آیا برای فصل بعد با سعید دقیقی صحبتی انجام شده است یا نه، گفت: قطعاً برای تیممان برنامه‌ریزی انجام داده‌ایم. ولی بُعدهای مختلفی دارد. منتظریم که پیش برویم تا ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. اینجا خانه دقیقی است و اکثر بازیکنان ما قرارداد دو ساله دارند. چه ما باشیم و چه نباشیم، مطمئنا شمس آذر فصل بعد نیز یک تیم خوب را روانه مسابقات می‌کند.

زندی در مورد اینکه جواد نکونام در پایان بازی مشت‌هایش را به چه کسی نشان داده است، گفت: راستش من متوجه نشدم. بالاخره تیمش برده است و بعید می‌دانم منظور خاصی با کسی داشته باشد. حتما خطاب با دوستی یا رفیقی این حرکت را انجام داده است، چون خدا را شکر ما با هیچ کدام از تیم‌ها مشکلی نداریم.

او در پایان گفت: این پیروزی مبارکشان باشد و واقعا تیم خوبی دارند. برخلاف اینکه می گویند استقلال خوب بازی نمی‌کند، به نظر من آنها تیم منسجم و یکدستی هستند که همیشه تیم های یک دست قهرمان می‌شوند.

دیگر خبرها

  • کارشناسی داوری دیدار استقلال و شمس آذر
  • مدیرعامل شمس‌آذر: استقلال می‌تواند قهرمان شود
  • بازگشت هرکول جیبی به ترکیب استقلال
  • (ویدیو) کنایه فرهاد مجیدی به نکونام با آهنگ تتلو!
  • حریف تراکتور نصف تیمش را ندارد!
  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر
  • استقلال - شمس آذر؛ رنگ صدر آبی می‌ماند؟
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • حال خوب با اخراج فرهاد مجیدی