Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ اروپا امشب شاهد برگزاری ۱۵ بازی در سراسر قاره سبز است، در این مسابقات   تیم‌های مدعی به مصاف یکدیگر می‌روند تا پرونده این مرحله از رقابت‌ها که با حضور تیم‌های سوم ۸ گروه لیگ قهرمانان اروپا و تیم‌های برتر دور گروهی لیگ اروپاست به پایان برسد و تیم‌های مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته تکلیف یکی از دیدار‌های این رقابت‌ها شب گذشته با برگزاری دیدار میان تیم‌های فوتبال براگا و گلاسکو رنجرز مشخص شد که در پایان آن و در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت گلاسکو با نتیجه ۴ -۲ برنده مسابقه شد و نخستین تیمی بود که صعودش به دور بعدی را قطعی کرد.  

تیم فوتبال منچستر یونایتد در یکی از مهم‌ترین این دیدار‌ها میزبان کلوب بروژ است، شیاطین سرخ در دیدار رفت برابر این تیم با نتیجه ۱ -۱ به تساوی رسیدند و متوقف شدند، اما انتظار‌ها از آن‌ها بسیار بالاتر است هوادارانشان می‌خواهند که در خانه کار سختی برابر نماینده بلژیک نداشته باشند و به آسانی جواز حضور در مرحله بعدی را کسب کنند. تیم فوتبال اینتر هم در دیگر دیدار مهم امشب میزبان لودوگورتس است، شاگردان کونته که با وجود نمایش خوبشان در لیگ قهرمانان اروپا راهی لیگ اروپا شدند، آن‌ها در دیدار رفت برابر این تیم به آسانی و با نتیجه ۲ -۰ برنده شدند و انتظار می‌رود در دیدار امروز کارشان سخت نباشد. نکته جالب اینجاست که اینتر به دلیل شیوع ویروس کرونا در اروپا نمی‌تواند در این بازی تماشاگرانش را داشته باشد.  

یاران محمدی هم که در دیدار رفت همین مرحله به آاس رم ۱ -۰ باختند باید در یکی از بازی‌های مهم امشب از آن‌ها پذیرایی کنند، تیم فوتبال آرسنال هم که در دیدار رفت این مسابقات توانست المپیاکوس یونان را با یک گل ببرد امشب از این تیم پذیرایی می‌کند، نماینده یونان که حالا در این مرحله حضور دارد راه‌های سخت زیادی را سپری کرده است و با نتیجه‌ای هم که در دور رفت به دست آمد کار مشکلی برابر تیم قدرتمند آرسنال هم خواهد داشت. تیم فوتبال آژاکس هم که در دیدار رفت ۲ -۰ به ختافه باخت کار سختی در پیش دارد و باید در این بازی با ۳ گل برنده بازی باشد تا جواز حضور در مرحله بعدی را بگیرد.

اسپانیولی‌ها هم که همانند انتظار، بازی رفت را البته با نتیجه سنگین  ۴ - ۰ به ولورهمپتون باختند کار بسیار سخت و دشواری را در پیش دارند و باید دید می‌توانند در این بازی بسیار سخت حریفشان را پشت سر بگذارند و به مرحله بعدی برسند یا خیر؟ آن‌ها البته این روز‌ها شرایط خوبی ندارند و در قعر جدول لالیگا قرار دارند و به سختی برای بقا هم تلاش می‌کنند.  

برنامه کامل دیدار‌های امشب به شرح زیر است: 

لاسک - آلکمار (۲۱:۲۵)
بازل - آپوئل نیکوزیا (۲۱:۲۵)
مالمو - ولفسبورگ (۲۱:۲۵)
خنت - آاس رم (۲۱:۲۵)
اسپانیول - ولورهمپتون (۲۱:۲۵)
باشاک شهیر - اسپورتینگ (۲۱:۲۵)
پورتو - بایرلورکوزن (۲۱:۲۵)
سلتیک - کپنهاگن (۲۳:۳۰)
آژاکس - ختافه (۲۳:۳۰)
سویا - کلوژ (۲۳:۳۰)
آرسنالً - المپیاکوس (۲۳:۳۰)
منچستر یونایتد - کلوب بروژ (۲۳:۳۰)
اینتر - لودوگورتس (۲۳:۳۰)
سالزبورگ - فرانکفورت (۲۳:۳۰)
بنفیکا - شاختار (۲۳:۳۰)

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش لیگ اروپا دیدار رفت تیم فوتبال رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۹۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال

کاپیتان تیم ملی فوتسال می‌گوید منتظر مشخص شدن حریف بعدی ایران هستند تا با قدرت به مسیرشان ادامه دهند.

به گزارش ایسنا، علی اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال که به عنوان بهترین بازیکن زمین دیدار با قرقیزستان در یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا انتخاب شد، در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما در این بازی سعی کردیم دستورات تاکتیکی سرمربی و کادر فنی را به دقت در زمین پیاده کنیم و خوشحالم که با یک نتیجه خوب همراه بود.

حسن‌زاده که در این بازی با یک گل و دو پاس گل نمایش درخشانی داشت، افزود: موضوع کیفیت سالن برای بازیکن مسئله مهمی است که آقای شمسایی به آن اشاره کردند، توپ و کفش روی کفپوش گیر می‌کرد ولی ما از این مشکل هم رد شدیم. 

وی گفت: در چنین مسابقاتی که موضع حذف یا صعود به جام جهانی وجود دارد طبعاً حساسیت هم روی کیفیت اثر می‌گذارد اما نیمه دوم کیفیت‌مان را به حریف دیکته کردیم و از نتیجه به دست آمده خوشحالیم. 

کاپیتان تیم ملی ایران گفت: ما برای هدف‌های بزرگتری اینجا هستیم، خدا را شکر صعود به جام جهانی قطعی شد و حالا منتظر حریف بعدی هستیم تا به مسیرمان در تورنمنت با قدرت ادامه بدهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • پرگل‌ترین بازی ایران برابر کویت رقم خورد/ صعود مقتدرانه به حذفی
  • برد تیم ملی ایران برابر کویت در نیمه اول/ افغانستان در آستانه حذف
  • دل‌پیرو: چرا به مادرید نقل مکان کردم