Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه رسانه های پاکستان، دستیار ویژه نخست وزیر این کشور (سرپرست وزارت بهداشت و خدمات ملی) از پاکستانی ها خواسته تا آرامش خود را حفظ کرده و در مقابله با ویروس کرونا با مسئولان هماهنگ باشند.

دکتر «ظفر میرزا» که روز گذشته از منطقه مرزی "تفتان" در جنوب غربی پاکستان، گذرگاه مشترک مرزی با میرجاوه ایران بازدید کرده بود، اعلام کرد: دو مبتلا به ویروس کرونا در شهرهای کراچی و اسلام آباد شناسایی شده و هم اکنون تحت مراقب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود که قرار است امروز طی نشست خبری ویژه، اقدامات انجام شده از سوی دولت پاکستان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و همچنین تدابیر آتی به مردم اعلام شود.

براساس این گزارش، دولت ایالتی در بلوچستان پاکستان از بیم شیوع احتمالی کرونا، مدارس سراسر این ایالت را تعطیل کرده و این وضعیت تا ۱۵ روز آینده ادامه خواهد داشت.

امتحانات سالانه پایه دهم مدارس ایالت بلوچستان پاکستان نیز به اواسط ماه آینده میلادی موکول شده و گزارش ها از شهر کراچی مرکز ایالت "سِند" در جنوب این کشور نیز حاکی است که احتمال تعطیلی مدارس و سایر مراکز آموزشی در این شهر وجود دارد.

رسانه های پاکستانی به نقل از ادعای مسئولان این کشور گفتند که دو شخصی که هم اکنون تحت مراقبت هستند اخیرا به ایران سفر کرده و پس از بازگشت ویروس کرونا در آنان تشخیص داده شد.

سفارت پاکستان در تهران نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد که نمایندگی های دیپلماتیک این کشور در شهرهای مشهد و زاهدان با مسئولان و نهادهای مرتبط ایرانی از نزدیک در تماس هستند و تلاش ها جمعی برای تضمین سلامت شهروندان در دست است.

ظفر میرزا سرپرست وزارت بهداشت پاکستان نیز امروز در گفت وگو با شبکه «دنیا نیوز» گفت: اوضاع تحت کنترل است و خوشبختانه شناسایی دو مورد ابتلا به ویروس کرونا در وقت مناسبی انجام شده و وضعیت این افراد هم اکنون پایدار می باشد.

برچسب‌ها ویروس کرونا پاکستان اسلام آباد پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا پاکستان اسلام آباد ویروس کرونا پاکستان اسلام آباد ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۹۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست آرژانتین از پاکستان: وزیر کشور ایران را بازداشت کنید!

وزارت امور خارجه آرژانتین در اقدامی خصمانه و بی‌اساس روز سه شنبه اعلام کرد که از پاکستان و سریلانکا خواسته است تا وزیر کشور ایران (احمد وحیدی) را به دلیل ادعای واهی بمب گذاری در سال ۱۹۹۴ در مرکز جامعه یهودیان در بوینس آیرس، بازداشت کنند!

به گزارش ایرنا، این در حالی است که احمد وحیدی وزیر امور کشور ایران در قالب هیاتی از تهران به ریاست ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران در سفر به پاکستان حضور داشت و امروز نیز در جمع خبرنگاران حاضر در حیاط دولت حاضر شد و به سوالات آنان پاسخ داد.

این اولین باری که نیست که آرژانتین با طرح ادعا‌های بی‌اساس علیه مسئولان کشورمان تلاش می‌کند به دیگر کشور‌های میزبان مسئولان ایرانی فشار بیاورد.

در ۱۲ آوریل، دادگاهی در آرژانتین در اقدامی خصمانه ایران را مقصر بمب گذاری سال ۱۹۹۴ دانست و از آن زمان تاکنون مسئولان کشورمان هرگونه دست داشتن در این حمله را رد کرده است.

دیگر خبرها

  • رابطه استراتژیک برای ارتقای امنیت مرزی
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • درخواست آرژانتین از پاکستان: وزیر کشور ایران را بازداشت کنید!
  • ادامه بارندگی در شرق و جنوب شرق کشور
  • فیلم| چرا گسترش روابط ایران و پاکستان آمریکا را نگران کرده؟
  • خطر بزرگ برای حقوق کارگران/ کاهش حقوق در موج شدید تورمی اتفاق می‌افتد؟
  • ابعاد مهم سفر رئیس‌جمهور به اسلام آباد
  • واکنش عضو کمیسیون امنیت ملی به سفر رئیسی به پاکستان
  • واکنش عضو کمیسیون امنیت‌ملی به سفر رئیسی به پاکستان
  • ارتقای سیاست تجاری ایران و پاکستان چگونه ممکن است؟