Web Analytics Made Easy - Statcounter

این کتاب ۱۴۷ صفحه‌ای در قطع رقعی در سه فصل  چاپ و با شمارگان یکهزار نسخه از سوی انتشارات «پرپروک» خمین روانه بازار کتاب شده است.
 فصل اول این کتاب «آشنایی با قوانین مرتبط با مالیات بر حقوق»، «جدول معافیت مالیات بر درآمد حقوق»، «نمونه محاسبات مالیات بر درآمد بر حقوق» و «بخشنامه معافیت مالیات بر درآمد حقوق» را  توضیح می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«راهنمایی تهیه فایل آفلاین نرم افزار مالیات بر درآمد حقوق»، «مراحل نصب نرم افزار مالیات بر درآمد حقوق»، «نحوه تعریف کارفرما»، «نحوه تعریف کارکنان»، «نحوه انتقال اطلاعات از نرم افزار قدیم»، «نحوه تهیه و تکمیل جداول لیست حقوق و دستمزد» و «نحوه تهیه فایل خروجی» بخش‌های مختلف فصل دوم کتاب است.
فصل سوم کتاب «راهنمایی تهیه فایل آنلاین و نرم افزار مالیات بر درآمد حقوق»، «فرآیند کار در سایت مالیات بر درآمد حقوق»، «نحوه ورود به سامانه مالیات بر درآمد حقوق»، «خطاهای احتمالی»، «نحوه ایجاد فهرست حقوق جدید»، «تبصره ماده ۸۶» و «تعریف حقوق بگیر جدید» را بیان کرده است.
نویسنده در مقدمه کتاب مالیات بر حقوق و دستمزد را یکی از مهمترین پایه‌های مالیاتی بیان کرده و ادامه داده است: «این پایه مالیاتی از آن جهت اهمیت دارد که مالیات بر درآمد، یک جریان مالیاتی است و در طول مدت زمان ادامه داد، بنابراین یکی از درآمدهای مستمر دولت به حساب می‌آید که می‌توان بری آن برنامه ریزی کرد.»
در پایان کتاب اقلام مشمول بیمه و مالیات برای تهیه لیست حقوق و دستمزد با ۷۹ عنوان چاپ شده است.  
خمین در جنوب استان مرکزی واقع شده و بیش از ۸۰ نفر در این شهرستان کتابهایی در موضوعات ادبیات، حقوق، تاریخ و روان‌شناسی چاپ کرده‌اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا بازار کتاب جدول حقوق درآمد مالیات انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مالیات بر درآمد حقوق نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۹۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم مالیات در عمران و آبادانی کشور باید برای مردم تبیین شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، آیت الله جعفر سبحانی، در دیدار رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه مردم باید نسب به نقش مالیات در آبادنی کشور توجیه شوند، گفت: مردم باید متوجه شوند که مالیات پرداختی آنها در کشور هزینه می‌شود و به هیچ عنوان مورد اتلاف قرار نمی‌گیرد.

وی گفت: مالیات باید از درآمد افراد اخذ شود و درآمد حاصل از فعالیت‌های اقتصادی مشمول پرداخت مالیات شود.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: نباید منابع مادی کشور مثل نفت و معادن برای هزینه‌های جاری مورد استفاده قرار گیرند چرا که این منابع سرمایه کشور محسوب شده و باید به صورت‌های مفیدتر از آنها بهره برد تا شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر در سطح کشور باشیم.

دیگر خبرها

  • معرفی ۵ سرویس پولساز گوگل و نحوه استفاده از آنها
  • سهم مالیات در عمران و آبادانی کشور برای مردم تبیین شود
  • وضعیت نامطلوب محیط کسب و کار اصلاح می شود
  • سهم مالیات در عمران و آبادانی کشور باید برای مردم تبیین شود
  • صدور حکم تهیه نوشت افزار واقلام آموزشی جایگزین حبس در دادگاه کیفری ۲ ارومیه
  • تکاپوی اروپائیان در پی تهدید تلافی جویانه ایران
  • انتشار کتاب قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه
  • انتشار کتاب «قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه» در چهارمحال وبختیاری
  • « ایتا » کانال فروشگاه پوشاک را به علت انتشار تصویر «چهره» زنان بست
  • انتشار اطلاعیه واگذاری استقلال و پرسپولیس در فرابورس + عکس