Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@10:40:22 GMT

لواندوفسکی ۴ هفته خانه‌نشین شد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۹۵۹۰

صراط:

نشریه آلمانی «بیلد» گزارش داد؛ روبرت لواندوفسکی به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو به مدت چهار هفته قادر به همراهی بایرن مونیخ نخواهد بود. این مهاجم لهستانی در برتری 3 بر صفر شب گذشته (سه‌شنبه) بایرن در خانه چلسی در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، گل سوم سرخپوشان مونیخی را به ثمر رساند و 90 دقیقه در ترکیب این تیم آلمانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم به این ترتیب ستاره خط حمله سرخپوشان مونیخی بازی با تیم‌های هوفنهایم، آگزبورگ، یونیون برلین و اینتراخت فرانکفورت در بوندس‌لیگا، بازی با شالکه در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی آلمان و بازی با چلسی در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد.

انتظار می‌رود او به بازی با بورسیا دورتموند در بوندس‌لیگا که قرار است در تاریخ 16 فروردین برگزار شود، برسد. لواندوفسکی 31 ساله که این فصل حسابی روی فرم است ، در 33 بازی از رقابت‌های مختلف 39 گل به ثمر رسانده و 5 پاس‌گل هم ساخته است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: لواندوفسکی مصدومیت جام حذفی آلمان صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۹۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها

مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ دیروز (چهارشنبه) با دیدار تیم‌های ملی فوتسال ازبکستان و ویتنام به پایان رسید که در این بازی ازبکستان به برتری ۲ بر یک دست یافت.

ازبک‌ها در دقیقه ۱۷ این مسابقه با گل تین‌فات از ویتنام عقب افتادند و برتری ویتنامی‌ها تا دقیقه ۳۴ پابرجا بود، اما تولکینوف در همین دقیقه گل تساوی را به ثمر رساند و گل ژورائف در دقیقه ۳۹، پیروزی را برای شاگردان ونانسیو لوپس به ارمغان آورد.

ازبکستان که امسال از جام جهانی ۲۰۲۴ میزبانی می‌کند و خیالش بابت حضور در جام جهانی راحت است، در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم ملی ایران خواهد رفت.

این دوره از مسابقات جام ملت‌های آسیا، مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ محسوب می‌شود و چهار تیم نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا راهی جام جهانی خواهند شد. با توجه به اینکه ازبکستان نیز راهی نیمه نهایی شده، چهار تیم بازنده در مرحله پلی‌آف با هم رقابت می‌کنند تا بعد از ایران، ازبکستان، تاجیکستان و تایلند، پنجمین نماینده آسیا در جام جهانی مشخص شود.

برنامه دیدار‌های مراحل حذفی جام ملت‌های آسیا به شرح زیر است:

جمعه ۷ اردیبهشت

نیمه نهایی
تایلند - تاجیکستان، ساعت ۱۴:۳۰
ایران - ازبکستان، ساعت ۱۷:۳۰

پلی‌آف
عراق - افغانستان، ساعت ۱۰:۳۰
ویتنام - قرقیزستان، ساعت ۱۲:۳۰

یکشنبه ۹ اردیبهشت
بازی نهایی پلی‌آف: ساعت ۸:۳۰
رده‌بندی: ساعت ۱۱:۳۰
فینال: ساعت ۱۴:۳۰

دیگر خبرها

  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم