Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بیمارستان محمد رسول الله مبارکه گفت: اگر متخصص رادیو لوژی زیاد بود میتوانستیم سونوگرافی را برای مراجعین سرپایی انجام دهیم ولی به دلیل نبود متخصص رادیو لوژی این کار فعلا امکان‌پذیر نیست وگرنه تجهیزات سونوگرافی در بیمارستان محمد رسول الله مبارکه کامل است.

محمد ایرانپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مبارکه با بیان اینکه بیمارستان محمد رسول‌الله مبارکه دارای دستگاه سونوگرافی و متخصص لازم است، گفت: در بخش رادیولوژی دو متخصص داریم که یکی هفته‌ای 4 روز و دیگری هفته‌ای 2 یا 3 در بخش حضور دارند

رئیس بیمارستان محمد رسول الله مبارکه، گفت: برای کمک به بیماران بستری بیمارستان در شیفت عصر با دکتر اسلامی در شهر مبارکه قرارداد داریم ولی شب‌ها در مواقع اورژانسی، بیماران بستری خود بیمارستان را به اصفهان اعزام می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سونوگرافی بیمارستان و هر بیمارستان دانشگاهی مخصوص بیماران خود بیمارستان است و یک رادیولوژیست در روز بین 25 الی 30 سونوگرافی می تواند انجام دهد و نمی‌تواند به مراجعین سرپایی بیمارستان رسیدگی کند.

 ایرانپور با بیان اینکه تمام بیمارستان‌های دانشگاهی فقط برای بیماران بستری خود می‌توانند سونوگرافی انجام دهند، افزود: اگر متخصص رادیو لوژی زیاد بود می‌توانستیم سونوگرافی را برای مراجعین سرپایی انجام دهیم ولی به دلیل نبود متخصص رادیو لوژی این کار فعلا امکان‌پذیر نیست وگرنه تجهیزات سونوگرافی در بیمارستان محمد رسول‌الله مبارکه کامل است.

موضوع مشکلات سونوگرافی بیمارستان محمد رسول الله مبارکه یکی از سوژه‌های ثبت‌شده در سامانه فارس من با عنوان «نیاز بیماران به واحد سونوگرافی در بیمارستان محمد رسول‌الله مبارکه» بوده است.

انتهای پیام/۶۳۱۱۰/ج۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: سونوگرافی بیمارستان رادیو بیماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۹۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سگ‌های درمانگر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

بیمارستانی در اسپانیا برای تقویت روحیه بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه از سگ‌ها کمک می‌گیرد.

به گزارش فرارو، بیمارستان دل‌مار در بارسلونا با همکاری بنیاد Affinity که در حوزه درمان با کمک حیوانات فعالیت دارد، طرحی را به صورت آزمایشی برای بهبود شرایط روحی بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان راه‌اندازی کرده است.

براساس این طرح، سگ‌های درمانگر دوبار در هفته به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه به دیدن بیماران بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان می‌روند.

رویترز می‌نویسند با ورود سگ‌های درمانگر به بخش مراقبت‌های ویژه، جوئل بوئنو یکی از بیماران این بخش اشک شوق می‌ریزد.

بوئنو ۳۴ ساله می‌گوید که سرگرم شدن با سگ‌های درمانی، او را به یاد سگ خودش در خانه می‌اندازد.

او همچنین به رویترز گفت: داشتن کسی که شما را بیش از هر چیز دیگری در جهان دوست دارد عالی است.

لوسیا پیکازو، پزشک این بیمارستان نیز می‌گوید که هرچند در حال حاضر این روش درمان تنها یک فرضیه است، اما به نظر می‌رسد حال بیماران با این کار بهتر می‌شود.

پزشکان در این پروژه نمونه‌های بزاق بیماران را قبل و بعد از یک جلسه درمانی تجزیه و تحلیل می‌کنند.

آن‌ها از این طریق می‌توانند شاخص‌های استرس مانند کورتیزول همچنین شاخص‌های مربوط به سلامتی مانند اکسی توسین و سروتونین را اندازه بگیرند.

بیماران تنها کسانی نیستند که از این پروژه سود می‌برند، ماریبل ویدا که پروژه حیوان درمانی «Affinity» را رهبری می‌کند، می‌گوید بسیاری از کارکنان بخش اورژانس نیز از این‌که این حیوانات بانمک در اطرافشان هستند، لذت می‌برند.

بوئنو در مورد مزایای این نوع درمان شکی ندارد. او می‌گوید که فقط خبر احتمال ورود این سگ‌ها به بخش مراقبت‌های ویژه روحیه‌اش را بهتر کرده است.

دیگر خبرها

  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان
  • برپایی کنفرانس آندومتریوز (نابه‌جایی آستر رحم) در بیمارستان امام سجاد(ع)
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی
  • ایمپلنت یک روزه جایگزین سریع بی دندانی
  • کمبود تخت و نیروی انسانی در بیمارستان‌های جنوب کرمان
  • کلاهبرداری با داروی مرگ
  • (ویدئو) سگ‌های درمانگر
  • بیش از ۲ میلیون خدمت سرپایی درمان تامین اجتماعی زنجان ثبت شد
  • ثبت بیش از ۲ میلیون خدمت سرپایی درمان تأمین اجتماعی در زنجان
  • توزیع ناعادلانه پزشکان متخصص