Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@06:34:48 GMT

قرنطینه موقت ۲۵ ترکیه ای مشکوک به کرونا در بازرگان

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۹۶۶۴

قرنطینه موقت ۲۵ ترکیه ای مشکوک به کرونا در بازرگان

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرشبکه بهداشت و درمان ماکو گفت: ۲۵ ترکیه ای مشکوک به کرونا در بازرگان قرنطینه موقت شدند.

دکتر رحیم صمدی در گفت و گو با ایسنا، از عدم پذیرش کشور ترکیه از ۲۵مسافر اهل ترکیه که به گمرک بازرگان مراجعه کردند، خبر داد و تصریح کرد: این مسافران از قم عازم ترکیه هستند و عدم پذیرش مرز ترکیه، باعث تجمع در مرز بازرگان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شبکه بهداشت و درمان ماکو ادامه داد: شبکه بهداشت و درمان ماکو بلافاصله جهت کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا در منطقه تیمی متشکل از معاون فرماندار و مدیر کل گمرک بازرگان، مدیر شبکه بهداشت و درمان، نهادهای امنیتی، شورای شهر بازرگان و مسئول پایانه مرزی بازرگان تشکیل جلسه اضطراری داد و براساس تصمیم گیری های جلسه فوق، این مسافرین که به تعداد ۲۵ نفر بودند در یکی از هتلهای بازرگان در شهرستان ماکو و زیر نظر مسئولین امنیتی و بهداشتی اسکان داده شدند.

وی با تاکید برای اینکه گمرک بازرگان به عنوان بزرگترین مرز ۲۴ ساعته زمینی کشور جزو نقاط پر خطر برای ورود افراد آلوده به کشور میتوانست باشد، اظهار کرد: در سایه افزایش تعداد نیروهای غربال کننده، میزان مراقبت ها در مرز ایران در سطح بالایی قرار دارد.

دکتر صمدی از آمادگی شبکه بهداشت و درمان ماکو برای صدور کارت سلامت جهت تردد مردم از مرز خبر داد و گفت: دلیلی وجود ندارد کشور ترکیه از تردد افراد سالم جلوگیری کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس شبکه بهداشت و درمان ماکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۹۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور سنگ ترانزیتی افغانستان به ترکیه از گمرک دوغارون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ناظر گمرکات استان خراسان رضوی گفت: اولین قطار حامل سنگ ترانزیتی از افغانستان به مقصد ترکیه وارد ایستگاه روزنک افغانستان شد.

جواد جعفری در ادامه افزود : با هماهنگی انجام شده و برای جلوگیری از توقف واگن‌ها، گمرک دوغارون تشریفات گمرکی این محموله را با کد این گمرک انجام خواهد داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • مرکز متخلف خدمات زیبایی در خرمشهر مهروموم شد
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا
  • عبور سنگ ترانزیتی افغانستان به ترکیه از گمرک دوغارون
  • محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان توقیف شد + جزئیات
  • پلمب مطب یک دندانپزشک قلابی در بروجرد
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت