Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@13:03:02 GMT

تداوم مسدود بودن محور کندوان

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۹۷۵۰

تداوم مسدود بودن محور کندوان

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت:محور کندوان امروز پنجشنبه ۸ اسفندماه به علت ریزش سنگ و سقوط بهمن مسدود است و امکان بازگشایی تاکنون فراهم نشده است.
او افزود:در محور‌های دیگر مازندران از جمله هراز، سوادکوه و کیاسر آمد و شد حودرو‌ها به صورت عادی و روان در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  سرهنگ قدمی با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های استان، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۳ روز جمعه ۹ اسفند ماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

او افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روز جمعه ۹ اسفند ماه تا ساعت ۲۳ از مرزن آباد به کرج یک طرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شدانواع کامیون و کامیونت از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۸ و ۹ اسفند ماه نیز در محور هراز ممنوع است.

او از رانندگان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئن در جاده‌های ارتباطی مازندران تردد کنند.

رئیس پلیس راه مازندران، گفت: کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه مازندران محور کندوان جاده هراز سقوط بهمن پلیس راه مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۹۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محور هراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رییس پلیس راه مازندران گفت: محور هراز که به علت ریزش سنگ برای جلوگیری از حوادث احتمالی از صبح امروز سه شنبه مسدود شده بود، پس از ایمن سازی و هماهنگی های لازم بازگشایی شد.


سرهنگ جهان تاب افزود: آمد و شد خودرو‌ها هم اکنون در محور‌های استان عادی و روان است و رانندگان و مسافران عبوری باتوجه به بارش باران و لغزندگی محورها با احتیاط رانندگی کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضع راه‌های استان است.

 

دیگر خبرها

  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد
  • محور خور و بیابانک به سمت اردستان و نائین مسدود شد
  • بازگشایی محور هراز
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • انسداد محور کرج – کندوان تمدید شد
  • تمدید انسداد محور کرج – کندوان
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • محور کرج کندوان فردا چهارم اردیبهشت مسدود است