Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور، در نامه‌ای به وزیر بهداشت از آمادگی روان‌شناسان برای کنترل اضطراب کرونا خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد حاتمی در نامه رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور خطاب به سعید نمکی وزیر بهداشت آمده است: ترس، استرس، اضطراب و نگرانی ناشی از ویروس کرونا تمام شهروندان و خانواده‌ها را درگیر کرده است، صد البته این شرایط عوارض خطرناک‌تر از ویروس کرونا دارد که متعاقباً گزارشی در این باره ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره با سرمایه اجتماعی بیش از ۳۰ هزار عضو رسمی کارشناسی ارشد و دکتری در سراسر کشور آماده است، به هر گونه ستاد مقابله با بحران صلاح می‌داند؛ اقدامات عملی از جمله تدوین بسته‌های آموزشی مقابله با استرس و اضطراب، شیوه‌های آرام سازی روانی و سایر مداخلات روانشناختی جهت عادی سازی شرایط موجود را انجام دهد.

در شرایط کنونی باید با حضور دائمی روان‌شناسان و مشاوران در شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی مردم را به سوی مدیریت استرس سوق داد.

در صورت صلاحدید، جلسه‌ای با حضور نمایندگان سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره با آن وزارتخانه صورت گیرد تا بتوانیم از تمام ظرفیت‌های موجود در سازمان جهت پیشگیری و کنترل ترس، اضطراب و استرس مردم استفاده شود.

لینک کوتاه: asriran.com/0030F2

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: انجمن روانشناسی وزارت بهداشت سازمان نظام روان شناسی و مشاوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۹۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین سرمایه نظام سلامت، منابع انسانی است

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، بهروز رحیمی، به مناسبت روز ملی منابع انسانی ضمن بازدید از اداره کل منابع انسانی وزارت بهداشت، رویکرد کار تیمی را بسیار پر اهمیت عنوان کرد و با اشاره به زحمات شبانه روزی کارکنان حوزه منابع انسانی در فرآیند استخدام و تبدیل وضعیت نیرو‌ها در سال گذشته، برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت با بهترین کیفیت ممکن را مرهون تلاش‌های کارکنان این حوزه دانست.

وی، نقش آفرینی حوزه منابع انسانی را در پیشبرد اهداف سازمان موثر دانست و افزود: با در نظر گرفتن دیدگاه مدرن منابع انسانی، افراد به عنوان مهم‌ترین دارایی سازمان در نظر گرفته می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت بر ضرورت جمع بندی داده‌ها و داشبورد‌های مدیریتی در حوزه منابع انسانی تاکید کرد و گفت: مدیریت در نظام سلامت باید شفاف باشد و هرچه شفافیت بیشتر باشد، گفت و گوی موثرتری بین کارمندان و مدیران سازمان ایجاد می‌شود، همچنین شفافیت باعث افزایش بهره وری، بهبود عملکرد کلی سازمان و ارتباط صادقانه می‌شود.

 رحیمی بزرگترین سرمایه نظام سلامت را منابع انسانی و بزرگترین افتخار آن را توجه ویژه به اخلاقیات عنوان کرد.وی در پایان از تلاش وزارت بهداشت برای اخذ مجوز‌های جدید استخدامی خبر داد و گفت: گام‌های وزارت بهداشت برای گسترش عدالت در نظام سلامت مستحکم‌تر از گذشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاثیرات گوش دادن به موسیقی شاد بر روح و روان انسان
  • رئیس سازمان نظام روان‌شناسی: برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در اردیبهشت‌/ اصلاح قانون سازمان روانشناسی
  • افسردگی شایع‌ترین اختلال روان/ تدوین پیش نویس سند سلامت روان
  • ساختار مراکز مشاوره دانشگاه‌ها تغییر کرد
  • ترکیبی گیاهی برای لاغری، تقویت سیستم ایمنی و کاهش اضطراب
  • نامه رئیس سازمان محیط‌زیست به وزیر راه درباره بودجه فنس‌کشی جاده مرگ یوز
  • نامه رئیس سازمان محیط زیست به وزیر راه درباره بودجه فنس‌کشی جاده مرگ یوز
  • بزرگترین سرمایه نظام سلامت، منابع انسانی است
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت پرستاری و مرکز ملی تحقیقات بیمه سلامت
  • پارک ها و جنگل ها سلامت روان کودکان را تقویت می کنند