Web Analytics Made Easy - Statcounter

بساط برجی مدیر راهداری شهرستان ملکشاهی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت : بر اثر بارش‌های سیل آسا، مسیر ارتباطی ملکشاهی به ایلام و ملکشاهی به مهران در چند نقطه رانش کرد.

او افزود : مسیر‌های ارتباطی شهرستان در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاکسازی و آسفالت گردید.

مدیر راهداری شهرستان ملکشاهی اضافه کرد : هم اکنون کلیه مسیر‌های ارتباطی شهرستان ملکشاهی باز بوده و تردد در آن‌ها برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد : راهداران شهرستان ملکشاهی در آماده باش کامل قرار دارند و آمادگی خدمات رسانی به مسافران و رانندگان در مواقع بحرانی را داریم .

بارش‌های سیلابی که از روز دوشنبه تا صبح چهارشنبه در استان ایلام فعالیت داشت ، باعث بوجود آمدن خسارت‌هایی به زیرساخت‌ها و ابنیه در نقاط مختلف استان شد.

طی مدت یاد شده بخش میمه شهرستان دهلران با ۱۹۷ و شهر بدره با ۱۸۱ میلیمتر بارندگی بیشترین دریافت نزولات جوی را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش شدید باران خدمت رسانی شهرستان ملکشاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۹۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی مدیر عامل جدید امور شعب بانک ملی استان ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مونسان معاون امور شعب بانک ملی ایران در این مراسم گفت: امسال به تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید با مشارکت مردم  و با تجهیز منابع در کنار بخش‌های مختلف اقتصادی و صنعت خواهیم بود.
وی افزود: پرداخت ۳۰ درصدی منابع در بخش صنعت نشان از توجه بانک ملی به جهش تولید و ایجاد اشتغال کشور دارد.
عباسی معاون امور اقتصادی استاندار نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از اقدام بانک‌ها در اجرای حمایت مالی از واحد‌های تولیدی و سرمایه گذاری بخش خصوصی گفت: از مدیر جدید بانک ملی انتظار می‌رود حمایت از واحد‌های تولیدی راکد و ارائه تسهیلات اشتغالزایی و کسب و کار و سرمایه گذاری را در اولویت کاری خود قرار دهد.

دیگر خبرها

  • انسداد محور کرج کندوان لغو شد
  • انسداد محور کرج ـ کندوان لغو شد
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • حجم طرح‌های راهداری در بهاباد ۱۵ برابر شده است
  • پیگیری برای اجرای طرح طبخ نان با آرد کامل
  • معرفی مدیر عامل جدید امور شعب بانک ملی استان ایلام
  • آغاز اجرای پروژه عمرانی در جاده کرج_چالوس/ سفر به مازندران از مسیرهای جایگزین ممکن است
  • مسیر ترانزیتی چابهار به جاسک بازگشایی شد
  • ۱۶۰۰ کیلومتر از محور‌های خراسان جنوبی بازگشایی و لایروبی شد