Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، روابط عمومی دانشگاه تربت حیدریه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیرو ابلاغیه مقام عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ضمن تاکید بر تداوم فعالیت‌های اداری و پژوهشی دانشگاه، با تصویب هیات رئیسه دانشگاه تربت حیدریه به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، کلاس‌های آموزشی تا پایان امسال به صورت حضوری برگزار نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این اطلاعیه آمده است: مقرر گردید در مورد دروسی که امکان ارائه آن‌ها به صورت مجازی فراهم است اساتید اقدام نموده و در سایر موارد کلاس‌های جبرانی (حداقل به میزان دو هفته) تا پایان نیمسال دوم تحصیلی ۹۹-۹۸ برگزار گردد.

ضمناً در صورت نیاز به بازنگری در تقویم آموزشی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.   انتهای پیام//ف.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت علوم تعطیلی دانشگاه ها ویروس کرونا پژوهش دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۹۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس آموزشی راههای انتقال و پیشگیری ازبیماری‌های مشترک انسان و دام دردامپزشکی نیشابور

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،کلاس آموزشی بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوانات با همکاری جهاد کشاورزی شهرستان میانجلگه در روستای حسین آباد جنگل از توابع شهرستاننیشابور همزمان با هفته سلامت برگزار شد.

دکتر غلامحسن کریمی معاون شبکه دامپزشکی و مدرس این کارگاه آموزشی گفت: این بیماری‌ها به جهت انتقال از حیوانات به انسان و خسارات اقتصادی فراوان برای دامداران و روستائیان دارای اهمیت ویژه‌ای هستند.

کریمی بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان را یکی از خطرناک‌ترین بیماری‌های مشترک بین انسان و پرندگان برشمرد و پرورش طیور بومی در تراکم‌های بالا را باعث ابتلای پرندگان به بیماری‌های واگیر از جمله آنفلوانزا دانست و افزود: باید دستورالعمل‌های دامپزشکی برای بهره وری بهتر و افزایش ایمنی پرنده و در نتیجه سود اقتصادی بیشتر اجرا گردد.

وی همچنین بیماری‌های تب مالت و تب کریمه کنگو را از بیماری‌های شایع و خطرناک قابل انتقال از دام به انسان دانست وافزود: حتما دام‌های خود را علیه بیماری تب مالت واکسینه و از خوردن شیر خام و فرآورده‌های لبنی غیر پاستوریزه جداً خودداری کنند همچنین برای جلوگیری از ابتلا به تب کریمه کنگو گوشت قرمز مورد نیاز خود را از مراکز مجاز که گوشت حاصل از کشتار دام در کشتارگاه را عرضه می‌ کنندتهیه کنند.

دیگر خبرها

  • اغازواکسیناسیون پنوموکوک (سینه پهلو)در مجموعۀ زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • برپایی ایستگاه سلامت در شهرک سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق
  • اقدام مهم مراجع تصمیم‌ساز برای رفع مشکلات ایثارگران
  • برگزاری کلاس آموزشی راههای انتقال و پیشگیری ازبیماری‌های مشترک انسان و دام دردامپزشکی نیشابور
  • همایش آموزش پزشکی با شعار «از کلاس درس تا عرصه» برگزار می شود
  • بهره‌مندی بیش از ۸۹ هزار نفر از خدمات آزمایشگاه‌های مراکز بهداشتی تربت حیدریه