Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@22:06:03 GMT

رهبر انقلاب به نامه دانش آموزان اشکذری پاسخ دادند

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۹۹۷۸

رهبر انقلاب به نامه دانش آموزان اشکذری پاسخ دادند

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس از یزد، دانش آموزان بسیجی دبیرستان غیر دولتی پسرانه لقمان حکیم در اشکذر پس از شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، نامه ای را در لبیک به فرموده رهبر معظم انقلاب در مورد انتقام سخت از آمریکای جنایتکار ارسال کردند.

دانش آموزان اشکذری در این نامه، آمادگی خود در تمام زمینه‌های مختلف برای پیروی از فرمایشات رهبر انقلاب و نیز انتقام سخت از آمریکای جنایتکار را اعلام آمادگی کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از گذشت یک ماه جواب نامه ارسالی دانش آموزان از سوی دفتر مقام معظم رهبری پاسخ داده شده که به دلیل تعطیلی مدارس اشکذر، متن نامه ارسالی دانش آموزان و نیز نامه دریافتی آنان به دست خبرنگار فارس برای انتشار نرسید و بعد از شروع به کار مدارس پیگیری و منتشر خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران آزادراه تهران شمال پنومونی ایرج حریرچی محسن طاهری حسنی مبارک رهبر انقلاب آیت الله خامنه ای نامه پاسخ دانش آموزان اشکذر آمریکا انتقام سخت کروناویروس کرونا در ایران آزادراه تهران شمال پنومونی ایرج حریرچی محسن طاهری حسنی مبارک دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۹۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت خبرنگاران استان مرکزی از پاسخ مقتدرانه سپاه به صهیونیست‌ها

جمعی از اصحاب رسانه‌ و خبرنگاران استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای حمایت خود از عملیات مقتدرانه موشکی و پهبادی سپاه پاسداران علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، در این بیانیه آمده است: عملیات غرورآفرین وعده صادق که با موشک‌ها و پهپادهای ساخته دست سربازان غیور نظام جمهوری اسلامی ایران انجام شد نمایش اقتدار امتی بود که چشمان میلیون‌ها نفر را در سراسر جهان برای انتظار چنین روزی به آسمان خیره کرده بود و موجبات ایجاد شعف و امید در دل همه آزادی‌خواهان جهان شد.

این بیانیه می‌افزاید: این عملیات ترکیبی که نشان از برنامه‌ریزی دقیق و ترکیبی بود هیمنه پوشالی استکبار جهانی به سردمداری آمریکا و اسرائیل جنایتکار را در هم کوبید و آنچه فروریخت بازدارندگی دروغین و خودساخته رژیم صهیونیستی و هم پیمانان جنایتکار آن بود.

در این بیانیه تصریح شده است: جمهوری اسلامی ایران با این عملیات بزرگ، بی‌نظیر، غرورآفرین و پیروزمندانه، معادلات منطقه و جهان را تغییر و نشان داد که کشورهای استکباری در برابر اراده ملت بزرگ ایران و محور مقاومت کاملاً شکست خورده و عاجز خواهند بود.

در این بیانیه آمده است: ما اهالی رسانه استان مرکزی ضمن تقدیر و حمایت از دلاورمردان ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت دفاع، فرماندهان غیور ارتش و سپاه، تحقق وعده صادق را به فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به امت اسلامی تبریک عرض نموده و اعلام می‌داریم همه ظرفیت خود را در راستای جهاد تبیین و روشنگری و بصیرت افزایی به آحاد جامعه بکار خواهیم گرفت.

کد خبر 745236

دیگر خبرها

  • شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود
  • اجرای سرود سلام فرمانده توسط دانش آموزان در سروستان
  • درخواست اتاق بازرگانی از رهبر انقلاب برای تعطیلی شنبه‌ها
  • دانش‌آموزان در ۴ درس امتحان نهایی می‌توانند تک ماده کنند
  • ابعاد وعده صادق برای دانش‌آموزان تشریح شود
  • «وعده صادق» رژیم کودک کش و جنایتکار و اشغالگر را سخت تنیبه نمود
  • حمایت خبرنگاران استان مرکزی از پاسخ مقتدرانه سپاه به صهیونیست‌ها
  • انقلاب اسلامی ۴۵ سال منتظر زدن سیلی به اسرائیل بود
  • رفع ابهام دونوبته شدن کنکور/ آیا با تاثیر معدل در کنکور عدالت اجتماعی برقرار می‌شود؟
  • دانش آموزان ۱۱ شهرستان فارس، امروز غیر حضوری آموزش می‌بینند