Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سیداسماعیل میرغضنفری افزود: از بقیه فوتی‌ها اطلاع نداریم و اگر به نتیجه رسید، فوری اطلاع‌رسانی می‌شود. دغدغه و نگرانی از انتشار ویروس کرونا وجود دارد و مردم خواهان دریافت اطلاعات صحیح و کامل از وضعیت و شرایط انتشار و ابتلا و درمان این ویروس هستند و ما موظفیم صادقانه موارد مبتلا و درمان را با مردم در میان بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار لاهیجان در استان گیلان با انتشار فایل صوتی خطاب به مردم گفت: همراهی و همکاری مردم را در مدیریت و مقابله با کرونا ویروس خواستاریم زیرا اگر تمام امکانات را بکار بگیریم فقط  بخشی از مشکلات را می‌توانیم مدیریت کنیم و بخش عمده آن به همراهی مردم برمی‌گردد.

وی از مردم خواست تا در خانه مانده و بیرون نروند، خانواده و فرزندان خود را مدیریت کنند تا در مکان‌های شلوغ چون معابر، پارک‌ها و مکان‌های مورد تردد عام حضور نیابند.

میرغضنفری تصریح کرد: مردم مکان زندگی خود را با اسپند و مواد ضدعفونی‌کننده دود دهند و سعی کنند که فضا را به صورت غیرآلوده نگهداری کنند و در موقع برگشت به داخل منزل خود را در حیاط خانه استرلیزه نمایند و حتما با استفاده از آب و صابون در ورودی خانه یا حیاط دستان خود را شست‌وشو دهند.

وی اظهار کرد: مردم نگرانی به خود راه ندهند چون این ویروس یک دوره دارد و دوره‌ها زودگذر خواهد بود و با گرم شدن هوا و مدیریتی که انجام می‌شود می‌توانیم بر این ویروس غلبه پیدا کنیم.

فرماندار لاهیجان یادآورشد: استان گیلان آلوده شده است و شهرستان لاهیجان در مسیر تردد قرار دارد و توریست‌پذیر است احتمال اینکه آلودگی بیشتر از سایر جاها باشد، وجود دارد و باید رعایت کرد.

وی گفت: در حال حاضر تمامی بیمارستان‌های دولتی و بخش خصوصی توانایی پوشش دادن و درمان بیمارها را دارند ضمن آنکه برای شرایط اضطرار نیز تمهیداتی اندیشیده شده است.

میرغضنفری گفت: از گروه‌های مردم‌نهاد نیز برای توزیع دستکش، ماسک و دیگر اقدامات کمک گرفته شده و شهرداری نیز از روز گذشته ضدعفونی اماکن عمومی شهر لاهیجان را آغاز کرده است.

وی یادآور شد: با همکاری مردم و رعایت بهداشت فردی و عمومی می‌توان از این مسیر به سلامت عبور کرد.

میرغضنفری در مورد علت فوت پرستار بیمارستان میلاد لاهیجان نیز گفت: علت فوت او تاکنون مشخص نشده است و در صورت مشخص شدن و تایید تست وی، به عموم مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

شهرستان لاهیجان دو بیمارستان دولتی و دو بیمارستان بخش خصوصی دارد که یکی از بیمارستان‌های قدیمی این شهر برای ایزوله بیماران کرونایی درنظر گرفته شده است.

کد خبر 487393 برچسب‌ها بهداشت عمومی استان گیلان كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بهداشت عمومی استان گیلان كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۹۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر از مطالبات جدی مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی اسلامشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز شاهد چهارمین بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر در دو سال گذشته هستیم.

وی گفت: تکمیل و راه اندازی این بیمارستان مدرن یکی از مطالبات جدی مردم شهرستان است که امیدواریم در اسرع وقت شاهد افتتاح و آغاز خدمات دهی آن به مردم باشیم.

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: در این بازدید میزان پیشرفت ساخت بیمارستان، اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آن و آخرین وضعیت تأمین تجهیزات و نیروی انسانی و کادر درمانی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و تسریع در تکمیل این بیمارستان و رفع برخی نواقص مورد تاکید وزیر بهداشت قرار گرفت.

بر اساس این گزارش بهرام عین الهی ظهر سه شنبه با حضور در اسلامشهر با همراهی مهدی شریفیان نماینده مجلس شورای اسلامی، حسین حبیبی فرماندار شهرستان و قناعتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از روند احداث و تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی این شهرستان بازدید کرد و میزان پیشرفت احداث این بیمارستان مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

گفتنی است ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر، از سال ۱۳۸۸ آغاز و تا سال ۱۴۰۰ تنها ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشت، از زمان آغاز فعالیت دولت سیزدهم مورد توجه جدی دولت قرار گرفت و امروز این بیمارستان با بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی مراحل پایانی ساخت خود را سپری می‌کند و طبق اعلام مسئولان وزارت بهداشت و درمان در صورت تأمین اعتبارات امسال به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 6080317

دیگر خبرها

  • دو بیماری‌ای که بیشتر مردم ایران را تهدید می‌کند
  • چرا عملیات تنبیهی وعده صادق مشروع است؟
  • ساخت واکسنی که می تواند با هر گونه ویروسی مبارزه کند
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • مردم برای تجویز دارو به عطاری‌ها اعتماد نکنند
  • تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر از مطالبات جدی مردم است
  • توقیف ۶۰۰ سی‌سی قاچاق در لاهیجان
  • تایید واگن‌ها باید جهادی باشد تا مردم متضرر نشوند
  • نگرانی چمران برای دیرکرد واردات واگن مترو از چین | کاری کنید مردم متضرر نشوند
  • آغاز کف سازی خانه محصصی لاهیجان