Web Analytics Made Easy - Statcounter

به منظور تامین نیازمندی‌های مالی و مدیریت وضعیت اضطراری آن استان به استناد بند (م) ماده ۲۸ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت نسبت به طرح و اختصاص ‌مبلغ یکصد (۱۰۰) میلیارد ریال اعتبار به صورت هزینه‌ای برای استان ایلام هزینه شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از ارسال سه نامه پیشنهاد تامین نیازمندی‌های مالی و مدیریت وضعیت اضطراری وقوع سیل و آبگرفتگی در استان‌های ایلام و لرستان و تامین نیازمندی‌های مالی و مدیریت شرایط اضطراری و اسکان افراد خسارت دیده از زلزله استان آذربایجان غربی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در نامه اول که در پی بارندگی‌های اخیر و وقوع سیلاب و آبگرفتگی در برخی از نقاط استان ایلام که خساراتی به ساختمان‌ها و تاسیسات زیربنایی وارد کرد، تنظیم شد از معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور درخواست شد که دستور دهند بنا به ضرورت و به منظور تامین نیازمندی‌های مالی و مدیریت وضعیت اضطراری آن استان به استناد بند (م) ماده ۲۸ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (مصوب اسفند ۹۳) به فوریت نسبت به طرح و اختصاص ‌مبلغ یکصد (۱۰۰) میلیارد ریال اعتبار به صورت هزینه‌ای در قالب تنخواه و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای (به نسبت مساوی) به فوریت در هیأت وزیران اقدام لازم معمول و پس از تصویب در اختیار ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران آن استان قرار گیرد تا با رعایت ضوابط و مقررات و با نظارت سازمان مدیریت بحران کشور هزینه شود.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: همچنین در نامه دوم که درپی وقوع زمین لرزه در شهرستان خوی استان آذربایجان غربی، خساراتی به اماکن مسکونی و تأسیسات زیربنایی آن استان وارد کرد، تنظیم شد و از معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در خواست شد که دستور دهند بنا به ضرورت و به منظور تامین نیازمندیهای مالی، مدیریت شرایط اضطراری و اسکان افراد خسارت دیده، به استناد بند (م) ماده ۲۸ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (مصوب اسفند ۹۳) به فوریت نسبت به طرح و اختصاص ‌مبلغ چهل (۴۰) میلیارد ریال اعتبار هزینه‌ای در قالب تنخواه و مبلغ شصت (۶۰) میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، در هیأت وزیران اقدام لازم معمول و پس از تصویب در اختیار ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران آن استان قرار گیرد تا با رعایت ضوابط و مقررات و با نظارت سازمان مدیریت بحران کشور هزینه شود.

نجار اضافه کرد: در نامه سوم نیز که با توجه به بارندگی شدید و وقوع سیل در برخی ازمناطق استان لرستان، تنظیم شد از معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور درخواست شد که دستور دهند بنا به ضرورت و به منظور تامین نیازمندیهای مالی و مدیریت شرایط اضطراری، به استناد بند (م) ماده ۲۸ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت(مصوب اسفند ۹۳)، به فوریت نسبت به طرح و اختصاص ‌مبلغ یکصد (۱۰۰) میلیارد ریال اعتبار هزینه‌ای درقالب تنخواه و مبلغ دویست (۲۰۰) میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، در هیأت وزیران اقدام لازم معمول و پس از تصویب در اختیار ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران آن استان قرار گیرد تا با رعایت ضوابط و مقررات و با نظارت سازمان مدیریت بحران کشور هزینه شود.

انتهای پیام /970821

منبع: فارس

کلیدواژه: استان ایلام مدیریت وضعیت اضطراری قانون سازمان مدیریت بحران کشور میلیارد ریال اعتبار نسبت به طرح و اختصاص استناد بند رئیس سازمان هزینه شود آن استان هزینه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۰۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت

پروژه راه آهن اردبیل این روز‌ها در حالی مراحل نهایی را طی می‌کند که در جریان پیگیری‌های هفتگی سید حامد عاملی استاندار اردبیل برای تامین مالی این پروژه مهم ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به آن اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، پیگیری رفع مسائل و مشکلات و تأمین نیازمندی‌های استان از پایتخت، جزو برنامه‌های هفتگی سید حامد عاملی، استاندار اردبیل است که این برنامه در سال جدید هم ادامه یافت.

در جریان این پیگیری‌ها برای پروژه‌های مختلف از جمله ابرپروژه راه‌آهن اردبیل - میانه، ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به این پروژه تخصیص یافت.

پروژه راه آهن اردبیل که نزدیک به ۲ دهه از آغاز عملیات اجرایی آن گذشته است، این روزها در مراحل نهایی قرار دارد و انتظار می‌رود در نیمه اول سال جاری به بهره برداری برسد.

دیگر خبرها

  • بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • جلوگیری از وارد آمدن خسارت به استان ایلام را در دستور کار داریم
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • رئیس سازمان مدیریت بحران : از خط قرمز برداشت از آب‌ های زیرزمینی عبور کرده‌ایم
  • آب، زلزله و سازه‌های ناایمن بحران‌های اصلی کشور
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت