Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین محمود واعظی رئیس دفتر ریاست جمهوری طی تماس تلفنی با سید موسی خادمی استاندار لرستان، وضعیت استان لرستان طی بارش‌های چند روز اخیر را در قالب گزارشی جویا شد.

در ابتدای این گزارش استاندار لرستان تشکیل ستادهای بحران در استان در اولین فرصت، استقرار ۴۰۰ اکیپ در قالب نیروهای امدادی در نقاط خطر پذیر، تهیه مایحتاج مردم، ایجاد کمپ‌های اسکان و جابجایی مردم از نقاط حادثه‌خیز را از جمله اقدامات پیشگیرانه در استان مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادمی همچنین در این گزارش افزود: خساراتی ناشی از بارشهای دو روز اخیر بر زیرساخت‌های استان لرستان وارد شده است که منجر به تخریب راه‌های ارتباطی، پل‌ها و منازل مسکونی در برخی از شهرستان‌ها شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: بخشی از عملیات زیرساختی در استان که پس از سیل فروردین ماه جاری انجام گرفته بود به دلیل ناتمام ماندن برخی پروژه‌ها و بارش‌های این چند روز دچار آسیب‌های جدی شده است که گزارش جامع و کامل از میزان خسارات، طی ارزیابی نهایی تهیه و ارائه خواهد شد.

در پایان این گفتگو دکتر واعظی مطرح کرد: به منظور کمک رسانی و امداد به نقاط حادثه دیده از بارشهای این چند روز، حضور دستگاه‌ها و وزارت خانه‌ها در استان لرستان و بسیج امکانات برای رفع مشکلات مردم لرستان در اسرع وقت انجام شود.

2727

کد خبر 1357719

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمود واعظی سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۰۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده صبح چهارشنبه در مراسم روز ارتش در بوشهر هم ضمن تبریک روز ۲۹ فروردین، نقش مهم ارتش جمهوری اسلامی ایران در توفیقات کشور را بیان و خاطر نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در ۴ دهه اخیر در عرصه‌های مختلف دفاعی، امنیتی، نظامی و فناوری، حضوری فعال و چشمگیر داشته و بازخوانی دستاوردهای ارزشمند ارتش، امری لازم و ضروری است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: در عملیات تاریخی وعده صادق نیز، ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نقش پشتیبانی خود را به بهترین شکل ممکن انجام داد تا شاهد اقتدار نظام اسلامی در جهان باشیم.

استاندار بوشهر ابراز کرد: حماسه آفرینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس، بر هیچکس پوشیده نیست و باید نقش و جایگاه ارتشیان سلحشور، تبیین و اطلاع‌رسانی شود.

کد خبر 6080725

دیگر خبرها

  • امکانات زیرساختی طرح‌های حمایتی مسکن سریع‌تر تامین شود
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • استاندار کرمان: سیل جنوب استان تلفات جانی نداشت
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود
  • استاندار ایلام: تصفیه‌خانه آب ملکشاهی تا خرداد تکمیل شود
  • بسیج امکانات وآمادگی کامل مدیریت بحران سیستان وبلوچستان
  • تاکید استاندار سیستان و بلوچستان بر بسیج امکانات در مقابله با خسارات احتمالی سیل
  • دستور استاندار سیستان و بلوچستان بر بسیج امکانات و آمادگی کامل مدیریت بحران