Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:50:19 GMT

فضای شهری بندر ریگ ضدعفونی شد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۰۰۸۴

فضای شهری بندر ریگ ضدعفونی شد

محمدرضا عرب زاده روز پنجشنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: در اجرای این برنامه سرویس‌های بهداشتی عمومی،  مبلمان و سطوح مجموعه  بازی کودکان در پارک‌های سطح شهر آلودگی زدایی شد.

وی گفت: باتوجه به فراگیری استان های درگیر کرونا ویروس ،  رعایت اصول بهداشتی توسط شهروندان امری لازم است.

عرب زاده اظهارداشت: حضور نیافتن شهروندان بخصوص کودکان در فضاهای عمومی و پارک‌های سطح شهر ، با توجه به توصیه‌های بهداشتی  که بهترین روش برای حفظ سلامتی و رعایت بهداشت فردی است در این مطقع لازم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار بندرریگ گفت: مایع ضدعفونی درچندین نقطه شهرداری جهت استفاده کارکنان و مراجعان درنظر گرفته شده است.

بندرریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا جهانگردی بندرریگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا جهانگردی بندرریگ ویروس کرونا جهانگردی بندرریگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۰۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث سالن ورزشی در محله جروکان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: پروژه احداث سالن ورزشی شهید بهشتی محله جروکان با همکاری و همت پایگاه بسیج شهید بهشتی، جمعی از ورزشکاران و منطقه ۹ شهرداری اصفهان به مساحت ۳۵۰ متر و با اعتبار هشت میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه توسعه فضای ورزشی یکی از سیاست‌گذاری‌های اثرگذار مدیریت شهری در راستای توسعه پایدار شهری است، اظهار کرد: وجود اماکن ورزشی در زیست‌بوم شهری چهره‌ای متمایز به شهر و زندگی شهروندی می‌بخشد.

وی افزود: در همین راستا پروژه احداث سالن ورزشی شهید بهشتی محله جروکان با همکاری و همت پایگاه بسیج شهید بهشتی، جمعی از ورزشکاران و منطقه ۹ شهرداری اصفهان به مساحت ۳۵۰ متر و با اعتبار هشت میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه توسعه ورزش شهروندی و فرهنگ‌سازی در این حیطه، مستلزم گسترش فضای سرانه ورزشی به ویژه در کلان‌شهرها است، بیان کرد: ورزش شهری و شهروندی با گسترش فضای سرانه‌ی ورزشی به رسمیت شناخته می‌شود و جایگاه خود را در سیاست‌گذاری اجتماعی و فرهنگی حفظ می‌کند.

کد خبر 745374

دیگر خبرها

  • هواشناسی آذربایجان‌غربی نسبت به بارش رگبار باران و رعد و برق هشدار داد
  • بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون نهایی
  • ترخیص بهداشتی ۹ میلیون تن نهاده دام وارداتی از بندر امام
  • میزبانی از ۱۲۰۰۰۰ شهروند در جشنواره شهر رمضان
  • ترخیص بیش از ۹ میلیون تن نهاده دام در بندر امام خمینی
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • لزوم مشارکت شهروندان و مسئولان برای حفظ سبزینگی شهر اصفهان
  • کاهش مشکلات خدمات حوزه حمل‌ونقل با استفاده از هوش مصنوعی
  • افزایش دوبرابری مساحت بوستان‌های مشهد