Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی حمزه نژاد، کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، گفت: با تداوم وزش باد‌های نسبتا شدید غربی امروز مناطق دریایی استان مواج است.

حمزه نژاد با اشاره به اینکه سرعت باد به ۴۸ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع موج به ۱۸۰ سانتی متر می‌رسد، افزود: توصیه می‌شود با توجه به مواج بودن آب‌های خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان شناور‌های سبک از تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر استان صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: وزش باد‌های نسبتا شدید شمال غربی-جنوب غربی سبب ایجاد گرد و غبار محلی و کاهش دید افقی در برخی مناطق استان از جمله جزایر و سواحل می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان افزود: روز جمعه در ساعات صبح، در برخی نقاط شرقی استان، تنگه هرمز و دریای عمان وزش باد شمال شرقی پیش بینی می‌شود.

حمزه نژاد گفت: از ظهر جمعه تا اوایل هفته آینده (یکشنبه) با کاهش سرعت باد، شرایط جوی و دریایی نسبتا آرامی در استان خواهیم داشت.

او افزود: از لحاظ دمایی به طور نسبی تا اوایل هفته آینده با توجه به پایداری هوا، افزایش ۱ تا ۲ درجه‌ای دمای هوا پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی هرمزگان وضعیت آب و هوا مواج شدن دریا وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۰۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارش های بهاری در هرمزگان

مجتبی حمزه نژاد کارشناس هواشناسی هرمزگان گفت:امروز از میزان شدت فعالیت این سامانه نسبت به امروز کاسته خواهد شد اما فعالیت این موج بارشی با شدت کمتر تا اواخر وقت پنجشنبه 30 فروردین ماه در سطح استان تداوم خواهد داشت و از بعدازظهر چهارشنبه از میزان شدت وزش باد برروی مناطق دریایی استان و تلاطم دریا نیز کاسته خواهد شد.

حمزه نژاد افزود: بیشترین شدت فعالیت سامانه بارشی امروز  در شرق هرمزگان و شهرستان های جاسک و بشاگرد است.

او گفت:به لحاظ دمایی طی امروز کاهش محسوس دمای بیشینه ( 3 تا 6 درجه سلسیوس) مورد انتظار است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان جمعه ۳۱ فروردین
  • شنیده شدن صدای نسبتا شدید در استان اصفهان
  • زلزله نسبتا شدید تازه در ترکیه
  • کنده شدن مناره مسجد پس از زلزله نسبتا شدید جدید در ترکیه | تصویر
  • زلزله نسبتا شدید در ترکیه
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر آرام است
  • دریای مواج با وزش باد‌های نسبتاً شدید شمال غربی، ۳۰ فروردین
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۲۹ فروردین
  • کاهش شدت فعالیت سامانه بارشی در غرب، شمال و مرکز هرمزگان
  • ادامه بارش های بهاری در هرمزگان