Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی صداقت روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رقابت‌های بسکتبال با ویلچر انتخابی پار المپیک  طی روزهای هشتم تا هجدهم اسفند سال جاری به میزبانی شهر ژوهانسبورگ در کشور آفریقای جنوبی برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این دوره از رقابت ها در دوبخش آقایان وبانوان با حضور ۱۵ تیم در بخش آقایان وبانوان برگزار می شود و  در پایان سه تیم در بخش آقایان و۲ تیم در بخش بانوان جواز حضور در رقابت های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بسکتبال با ویلچر یکی از  رشته های ورزشی جهت حضور در پار المپیک ۲۰۲۰ توکیو است که در ۲ بخش آقایان وبانوان برگزار می‌شود.
شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر دارای ۶۰ هیأت ورزشی است و این شهرستان به تنهایی پنج مدال از ۱۵ مدال المپیک را کسب کرده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا آفریقای جنوبی المپیک بسکتبال رشته های ورزشی انتخابی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بخش آقایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۰۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت ۲ داور ایرانی در جام جهانی قطر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جام جهانی ژیمناستیک هنری از فردا در قطر آغاز خواهد شد. این رقابت‌ها به جهت اینکه یکی از مراحل کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شود از حساسیت و سطح فنی بسیار بالایی برخوردار است.

امید شیخ احمدی و حمیدرضا هاشمی دو داور بین‌المللی کشورمان که پیش از این در جام‌های جهانی آلمان و مصر حضور داشتند در جام جهانی قطر هم قضاوت خواهند کرد.

داوری ژیمناستیک کشورمان در شرایطی در رویدادهای معتبر جهانی دارای نماینده است که برای اولین بار در ادوار المپیک، یک داور از ژیمناستیک ایران در المپیک پاریس حضور خواهد داشت. چندی پیش حمیدرضا هاشمی از سوی فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای قضاوت در این رویداد معتبر انتخاب شد.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896077

دیگر خبرها

  • باقری اولین بانوی داور ایرانی تکواندو در المپیک
  • نخستین بار در تکواندو ایران؛ قضاوت بانوی ایرانی در پارالمپیک ۲۰۲۴
  • برادران عالمیان دو پینگ پنگ باز اعزامی به انتخابی المپیک
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در جام جهانی قطر
  • بانوی داوری تکواندو ایران در پارالمپیک پاریس قضاوت می‌کند
  • برای اولین‌بار در تاریخ؛ داور تکواندوی ایرانی به پارالمپیک دعوت شد
  • حضور اولین داور بانوی تکواندوی ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • داور زن تکواندو برای قضاوت در پارالمپیک به پاریس دعوت شد
  • سنندج، میزبان مسابقات انتخابی تیم ملی دارت
  • رقابت تیم ملی بسکتبال با ویلچر با آلمان برای کسب سهمیه پارالمپیک