Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@13:30:09 GMT

ماجراجویی ترکیه در ادلب باز هم تلفات داد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۰۱۲۴

ماجراجویی ترکیه در ادلب باز هم تلفات داد

وزارت دفاع ترکیه از کشته شدن دو نظامی دیگر خود در جریان درگیری‌ها در استان ادلب (سوریه) خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در ادامه هزینه‌هایی که ماجراجویی نظامی ترکیه در شمال سوریه روی دست این کشور گذاشته است، امروز (پنجشنبه) باز هم نظامیان ترکیه در ادلب جان خود را از دست دادند.

در حالی که نیمه شب پنجشنبه نیز ارتش ترکیه از کشته و زخمی شدن چهار نظامی خود در ادلب خبر داده، وزارت دفاع ترکیه صبح امروز نیز با صدور بیانیه‌ای گفت دو نظامی دیگر ترکیه طی درگیری‌ها در استان ادلب کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته خبرگزاری فرانسه، این تلفات در جریان پیشروی نظامیان ترکیه و گروه‌های مسلح تحت حمایت آنها به سمت شهر «سراقب» و تلاش برای اشغال آن از کنترل نیروهای ارتش سوریه رخ داده است.

خبرگزاری «آناتولی» نیز گزارش داد که شهر سراقب در پی حمله گسترده گروه‌های مسلح تحت حمایت ترکیه، با پوشش توپخانه‌ای سنگین ارتش ترکیه، سقوط کرد.

در حال تکمیل...

انتهای پیام/ص 

منبع: فارس

کلیدواژه: ترکیه سوریه ادلب وزارت دفاع سراقب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۰۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار ارتش رژیم صهیونیستی درباره بازگشت آوارگان به شمال غزه

حمله هفتم اکتبر حماس به سرزمین‌های اشغالی که یک هزار و ۲۰۰ کشته روی دست صهیونیست‌ها گذاشت بار دیگر نشان داد این رژیم از آنچه خود تصور می‌کند آسیب پذیرتر است. یکی از اهداف جنگ غزه جلوگیری از وقوع اتفاقات مشابه در آینده ذکر شده است؛ امری که با توجه به ادامه اشغالگری‌های صهیونیست‌ها بعید است بتوان جلوی آن را گرفت. 

به گزارش الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) به مردم غزه هشدار داد به مناطق شمالی این باریکه که از آن آواره شده اند بازنگردند. 

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در این باره در صفحه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: آوارگان فلسطینی باید در اردوگاه‌های خود در جنوب غزه باقی بمانند، زیرا شمال این باریکه اکنون کانون خطرناک جنگ محسوب می‌شود. 

منابع بیمارستانی در غزه می‌گویند دستکم ۵ غیرنظامی که در تلاش برای بازگشت به خانه‌های خود در شمال این باریکه بودند توسط ارتش اسراییل کشته شدند. 

صهیونیست‌ها طی طرحی در نظر دارند برای جلوگیری از وقوع حملات مشابه به خود، در شمال غزه اقدام به ایجاد مناطق حائل کنند. در صورت وقوع این اتفاق باریکه غزه از میزان فعلی کوچک‌تر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • آمار تلفات جاده ای در تعطیلات عید فطر در ترکیه
  • کشته‌شدن ۹ غیرنظامی در درگیری‌های سودان
  • هشدار ارتش رژیم صهیونیستی درباره بازگشت آوارگان به شمال غزه
  • کشته و زخمی شدن نیروهای تیپ گولانی در عملیات حزب‌الله
  • کشته و زخمی شدن تعدادی از نیروهای تیپ گولانی در عملیات حزب‌الله لبنان
  • آمادگی نیروهای ارتش اصفهان باتجهیزات دفاعی پیشرفته
  • تلفات سنگین در حمله اوکراین به نیروگاه هسته ای زاپروژیا/ لیتوانی برای جنگ با روسیه آماده می‌شود/ وضعیت وخیم ارتش اوکراین در جبهه شرقی
  • تلفات سنگین در حمله اوکراین به نیروگاه هسته ای زاپروژیا/ وضعیت وخیم ارتش اوکراین در جبهه شرقی
  • کشته شدن ۴ عضو «پ.ک.ک» در حمله هوایی ترکیه به شمال عراق
  • افزایش شمار تلفات حمله اوکراین به زاپروژیا