Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس دادگاه عمومی بخش گلباف از کشف ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در این بخش خبر داد. تاریخ انتشار: 09:09 - 08 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۰۵۶۵ به گزارش خبرنگار گروه حقوقی وقضایی خبرگزاری میزان، محمدرسول مجیدی رئیس دادگاه عمومی بخش گلباف کرمان با اشاره به کشف ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق گفت: در پی انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی مبنی بر نگهداری و دپو گازوئیل در حاشیه شهر گلباف مامورین انتظامی پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر مراجعه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: از محل دپو، سه عدد منبع به همراه تقریباً ۱۵ هزار لیتر گازوئیل و دو عدد خودرو سواری کشف و ضبط و پرونده قضایی در این راستا تشکیل و پس از سیر مراحل قانونی جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

این مقام قضایی در کرمان اظهار داشت: قاچاق فرآورده‌های نفتی باعث از بین رفتن سرمایه‌های ملی و موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور می‌شود و دستگاه قضائی با قاچاق کالا و سوخت به شدت برخورد خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: توقیف بيش از 27 هزار ليتر سوخت قاچاق در «ايرانشهر»

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نظام اقتصادی کشف گازوئیل ۱۵ هزار لیتر گازوئیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۰۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق

جلیل سلطانی رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه گفت : مأموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشتزنی در پایانه مرزی پرویزخان قصرشیرین موفق به شناسایی چند دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام گرفته ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه از تشکیل پرونده‌هایی در این خصوص و ارجاع آنها به مراجع قضائی خبر داد و گفت: برخورد با پدیده قاچاق از مهمترین برنامه‌های پلیس امنیت اقتصادی استان در سال جاری خواهد بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  • بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب کشف شد
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندرکلاهی شهرستان میناب
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت+عکس
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت
  • کشف بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت!
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق
  • ضبط ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیرجان