Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، همایون هاشمی اظهار کرد: آمار مسئولان وزارت بهداشت درباره‌ مبتلایان به ویروس کرونا درست بوده ما جلسه‌ای با آنها در مجلس شورای اسلامی داشتیم که توضیحات قانع‌کننده‌ای جهت جلوگیری از شیوع این ویروس ارائه کردند لذا مردم به آمارهای ارائه شده از سوی مسئولان اعتماد کرده و نگران نباشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر این‌که «هیچ مخفی‌کاری برای کرونا وجود ندارد»، افزود: آمارهای ارائه شده قابل اعتماد است، ولی این‌که عده‌ای که حتی پزشک هم نیستند این آمارها را زیر سوال می‌برند جای تاسف است. اکنون زمان انتقاد نیست همه باید با همکاری و همبستگی جلوی این ویروس بایستیم. مردم هم با انجام پیشگیری‌های لازم اضطراب را از خود دور کنند.

رئیس فراکسیون غذا و داروی مجلس شورای اسلامی توضیح داد: شستن دست‌ها با محلول‌هایی با پایه الکلی و صابون بسیار مهم است باز هم تاکید می‌کنم که مردم اضطراب و نگرانی را از خود دور کرده و زندگی عادی‌شان را تعطیل نکنند. خبرهای خوبی برای مهار این ویروس شنیده شده، ایران از پیک ابتلا به کرونا عبور کرده و وارد فاز کنترل شده است.

هاشمی یادآور شد: در حال حاضر بیش از ۳۰ کشور مبتلا به کرونا هستند، برخی کشورها هم به خاطر منافع‌شان پنهان‌کاری می‌کنند ولی ما براساس پروتکل‌ها، دستورالعمل‌ها و کدهای جهانی و ملی و بومی عمل می‌کنیم. ما آنفلوآنزا را پشت سر گذاشتیم پس کرونا را هم مهار خواهیم کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان درباره تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها گفت: اگر قرار بر تعطیلی مدارس باشد نباید خانواده‌ها به سفر بروند. این تعطیلات برای پیشگیری از شیوع کروناست نه این‌که به سفر رفته و خدایی نکرده این ویروس را منتقل کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فوت شدگان کمیسیون بهداشت مجلس مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۰۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام «محمدتقی نقدعلی» در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: از تلاش‌های سردار رادان و مجموعه فراجا برای مقابله با بی‌حجابی تشکر می‌کنم و امیدوارم با تدابیر و ظرافت مساله، جلوگیری از کشف حجاب با قدرت و قوت دنبال شود.

وی در ادامه افزود: مشکلات معیشتی و ارزی به مردم فشار زیادی وارد کرده و مردم تصور می‌کنند ما در مجلس اطلاعی از وضعیت معیشتی آنان نداریم؛ در حالی که ما به خوبی از وضعیت معیشتی مردم اطلاع داریم.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: لازم است جلسه ویژه‌ای برای بررسی وضعیت معیشتی و ارزی کشور برگزار شود تا مردم بدانند ما در موضوع معیشت و مباحث ارزی، دغدغه‌مند هستیم.

کد خبر 6085245 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • فقط نیم درصد از مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند
  • گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • واردات خودروهای دست دوم در دستور کار قرار بگیرد
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • مجلس به موضوع قطعی برق چاه‌های کشاورزی ورود کند
  • شورای وحدت در تهران و سایر حوزه‌ها لیست می‌دهد/نامزدها برای مرحله دوم برنامه ارائه دهند