Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@22:00:53 GMT

تیاگو آلکانترا: سبک بازی من برزیلی می‌باشد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۰۳۰۴

به گزارش ایلنا، شب گذشته بایرن مونیخ در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان موفق شد با نتیجه 3 بر 0 چلسی را در لندن شکست دهد.

تیاگو الکانترا اسپانیای بایرن مونیخ بعد از این دیدار گفت:

سبک بازی من برزیلیست، سبک بازی من فقط مناسب بارسلونا نیست من برای بایرن هم می‌توانم با این سبک بازی کنم، در بارسلونا به شما فلسفه چگونه فوتبال بازی کردن را یاد می دهند، اما بقیه چیز ها را خودتان باید یاد بگیرید، اما در فوتبال همه چی به کنترل توپ بستگی ندارد، کنترل توپ زمانی کابرد دارد که شما به به خوبی آموزش  دیده باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما در اصل باید کنترل حرکاتتان را به دست بگیرید.

 او در خصوص وضعیتش در بایرن مونیخ گفت:

بایرن قبل از اینکه یک باشگاه فوتبال و مشهور باشد یک باشگاه مناسب برای خانواده‌هاست، پسر من در اینجا به دنیا آمده و یک بایرنی‌ست، شما در اینجا می‌توانید به راحتی با افراد ارتباط برقرار کنید و با آنها روزهای خوبی را سپری کنید به همین دلیل شما همیشه در اینجا فکر می‌کنید که در خانه خود حضور دارید.

او در انتها در خصوص بازی با چلسی گفت:

ما با این پیروزی قدم بلندی برای صعود به دور بعد برداشته‌ایم اما فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و ما باید در بازی برگشت بسیار حساب شده‌تر از بازی رفت عمل کنیم تا غافلگیر نشویم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بایرن مونیخ تیاگو آلکانترا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۰۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم

ستاره جوان باواریایی‌ها برای بازی مقابل رئال مادرید لحظه‌شماری می‌کند.

طرفداری | جمال موسیالا به تمجید از عملکرد درخشان جود بلینگام در رئال مادرید پرداخت.

کم‌تر از یک هفته دیگر تا تقابل حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده‌است. دو تیم پرافتخار قاره سبز پس از 6 سال با هم جدال می‌کنند و چشم خیلی از هواداران بایرن به درخشش جمال موسیالا دوخته‌ شده‌است.

جمال موسیالا، ستاره خط هافبک بایرن مونیخ در مصاحبه با بیلد اشتیاق و هیجان خود را برای تقابل با رئال مادرید نشان داد و به تمجید از جود بلینگام پرداخت. موسیالا در این‌باره گفت:

من بی‌صبرانه منتظر بازی با رئال مادرید و حضور در برنابئوی افسانه‌ای هستم. دو تا از بهترین تیم‌های اروپا قرار است به مصاف هم بروند. این‌ها بازی‌های بزرگی هستند.

موسیالا در ستایش جود بلینگام، هم‌تیمی سابق خود در تیم‌های پایه انگلستان گفت:

جود و من سال‌ها هم‌اتاقی بودیم و چند بار کنار هم در تیم جوانان انگلیس بازی کردیم. از آن موقع به بعد، دوستان خوبی برای هم شدیم. خوشحالم همه چیز برای او به خوبی پیش می‌رود. او اعتماد به نفس بالایی دارد و از چالش‌های بزرگ هراسی ندارد. شروع او در رئال مادرید یک شروع عادی نبود. معمولاً وقتی بازیکنی به تیم جدیدی می‌رود، باید خودش را با شرایط وفق دهد، اما این موضوع که اوضاع برای جود متفاوت است، من را خیلی متعجب نکرد، چون ذهنیت او را به خوبی می‌شناسم.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • رانگنیک به نیمکت بایرن مونیخ نزدیک شد
  • آغاز مذاکرات بایرن مونیخ با رالف رانگنیک
  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود
  • تصمیم سیلوا برای خداحافظی | روزهای خوبی را در اینجا داشتم