Web Analytics Made Easy - Statcounter

احکام اعضای شورای هماهنگی کانون های مساجد یزد با حضور مدیرکل امور استان‌ ها و حقوقی ستاد هماهنگی کانون فرهنگی مساجد کشور اعطا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، در آخرین نشست شورای فرهنگی عمومی استان یزد در سال 98 که با حضور محمد علی طالبی استاندار یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی امام جمعه یزد و تعدادی از مسئولان فرهنگی استان در محل دانشگاه یزد برگزار شد، احکام اعضای شورای هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان یزد که با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شده است اعطا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخشی از این احکام ضمن تأکید بر تحقق هر چه سریعتر وظایف شورای هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان، بر اجرای گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرده است.

 

بر اساس این گزارش، ترکیب این شورا به شرح زیر است و مابقی اعضا بنا به صلاحدید نماینده ولی فقیه در استان یزد که به عنوان رئیس شواری هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان یزد منصوب شده است، دعوت خواهند شد.

 آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، رئیس شورا

محمد علی طالبی استاندار یزد، نائب رئیس شورا

مجید جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، دبیر شورا

حجت الاسلام مظفر سالاری مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان یزد، عضو شورا

حجت الاسلام علیرضا نجیمی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد، عضو شورا

حجت الاسلام حسین  زارع زاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد، عضو شورا

حجت الاسلام شمس مدیر حوزه های علمیه استان یزد، عضو شورا

رضا پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر یزد، عضور شورا

جمال الدین عزیزی شهردار یزد، عضو شورا

 

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: احکام شورای هماهنگی کانون های مساجد شبستان یزد مساجد یزد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان شورا حجت الاسلام استان یزد عضو شورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۰۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروهی از دانشجویان و نمایندگان کانون‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک با اعضای شورای اسلامی شهر اراک دیدار و گفت‌وگو کردند. این نشست در راستای اجرای طرح هفته فرهنگی دانشگاه و آشنایی دانشجویان با وظایف و فعالیت‌های مختلف شورای شهر و نقش آن در مدیریت شهری و همچنین همفکری و تعامل بیشتر بین دانشگاه و شورای اسلامی شهر اراک برگزار شد.

در این جلسه که به همت حوزه فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار شد، طرفین بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر بین دانشگاه و شورای شهر در زمینه‌های مختلف، ازجمله حمایت و ارتقاب فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه و توسعه علمی و فرهنگی شهر اراک، تأکید کردند و دبیران کانون‌های دانشجویی و جمعی از فعالان فرهنگی اجتماعی دانشگاه، توضیحات جامعی درباره کانون دانشجویی و حوزه فعالیت‌های خود ارائه دادند.

پیمان عین القضاتی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، سید وحید میرنظامی رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی و علی‌اصغر غفاری رئیس کمیسیون فنی، عمران و شهرسازی شورای اسلامی کلانشهر اراک با استقبال از این نشست با پاسخ به برخی از مطالبات و ارائه راهکار بر استمرار این نشست‌ها تأکید کرده و تعامل دانشگاه و شورای شهر را به‌ویژه استفاده از ظرفیت فعالین دانشجویی را برای مدیریت شهری مفید و پر اثر ارزیابی کردند.

در پایان جلسه دانشجویان از صحن علنی شورای اسلامی بازدید کرده و عین القضاتی توضیحاتی را درباره قوانین، نقش اعضا و نحوه رأی‌گیری شورای شهر توضیحاتی ارائه دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین