Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سعید سبحانی ​معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی با اشاره به فعالیت ۱۱ کمیته در ستاد خدمات سفر افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، به عنوان مسئول کمیته حمل و نقل و ترافیک ستاد مزبور است.

سبحانی گفت:در حال حاضر نشست‌های مختلف برای بررسی نحوره خدمات رسانی بهتر در طرح نوروزی، برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مقرر شده است، راهداران، برای تامین و ارتقای ایمنی سفرها، نسبت به تقویت خط کشی و علائم در جاده‌ها اقدام و نقص‌های احتمالی رفع شود.

سبحانی گفت: شرکت‌های حمل و نقل و انجمن‌ها هم مکلف شده اند پیش از فرا رسیدن آغاز طرح نوروزی نسبت به بررسی فنی از ناوگان مسافری اقدام کرده و نقص را شناسایی و رفع کنند.

​معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی افزود: همچنین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر، باید نسبت به رفع نقص مدارک مورد نیاز برای خدمات رسانی به مسافران، اهتمام داشته باشند.

سبحانی با اشاره به اینکه توصیه‌های لازم برای خدمات رسانی بهتر امدادخودرو‌ها در طرح نوروز داده شده است عنوان کرد:همچنین مراکز صدور کارت سلامت رانندگان و ناوگان و نیز مراکز معاینه فنی هم نسبت به وظایف خود در این طرح توجیه شده اند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی اظهار کرد:طرح کنترل مکانیزه ناوگان مسافربری بصورت ستادی ومیدانی با همکاری پلیس راه استان درطول محور‌های استان و پایانه‌های مسافربری اجرا خواهدشد.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ای راهداری و حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خدمات رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۰۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام راه های شریانی اصلی و فرعی آذربایجان شرقی باز است

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا رسول زاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه در اجرای این عملیات ۳۳۴ تن مخلوط شن و نمک استفاده شده است، افزود: در زمان کنونی تمام راه‌های شریانی، اصلی و فرعی استان باز بوده و تردد در آنها در جریان است.

وی اظهار کرد: بیشترین میزان برف روبی در راه‌های ارتباطی اهر، آزادراه تبریز- زنجان، ورزقان، چاراویماق، سراب، کلیبر، هریس، مرند، مراغه و بستان آباد انجام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: به دنبال بارش برف روز گذشته، راهداران این اداره کل بیش از ۵۰۰ راه روستایی استان را برف روبی و به ۱۲ خودرو گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کرده‌اند.

رسول زاده، ادامه داد: با توجه به پیش بینی‌های اداره کل هواشناسی، بارش برف و باران در نقاط مختلف استان طی امروز و فردا ادامه خواهد داشت بنابراین رانندگان و مسافران نوروزی برای تردد در جاده‌ها، موارد ایمنی را رعایت کنند و تجهیزات ایمنی زمستانی به همراه داشته باشند.

وی راه‌های زیر پوشش برف روبی آذربایجان شرقی را بیش از ۱۴ هزار کیلومتر و تعداد نقاط کوهستانی برف گیر را ۳۸ نقطه اعلام کرد و یادآور شد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با استفاده از یک هزار و ۲۰۰ نیرو و ۷۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و بکارگیری کلیه امکانات، در مسیرهای حوزه استحفاظی مستقر بوده و به رانندگان و مسافران نوروزی خدمت رسانی می‌کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: راهدارخانه‌های موجود در راه‌های ارتباطی اصلی و فرعی استان نیز برای ارائه خدمات به موقع به مسافران و کاربران راه‌ها به امکانات مورد نیاز مجهز شده‌اند.

رسول زاده، افزود: تلفن گویای ۱۴۱ به صورت شبانه روز آماده ارائه وضعیت راه‌ها و شرایط آب و هوایی به مسافران و کاربران جاده‌ها است و ترددکنندگان جاده‌ها همچنین می‌توانند از اپلیکیشن ۱۴۱ و وب سایت www.۱۴۱.ir نیز برای آگاهی از وضعیت آب و هوایی جاده‌ها استفاده کنند.

کد خبر 6062838

دیگر خبرها

  • جذابیت نوروزگاه‌ها و توقف مسافران برای کاهش تصادفات نوروزی
  • ثبت نزدیک به ۱۷ میلیون تردد از آغاز سفرهای نوروزی در جاده‌ های اصفهان
  • اجرای پویش نوروزی «چشم به راهیم» در جاده‌های استان اصفهان
  • تمام راه های شریانی اصلی و فرعی آذربایجان شرقی باز است
  • جابه جایی ۶۷ هزار مسافر از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۳ در همدان
  • کاهش ۹ درصدی سفرهای نوروزی همدان
  • ۵۰ کلاس درس در شبانکاره برای اسکان مسافران نوروزی آماده شد
  • آماده باش هزار پایگاه راهداری برای سفرهای نوروزی
  • آماده باش بیش از هزار پایگاه راهداری برای سفر‌های نوروزی
  • آماده باش هزار پایگاه راهداری برای سفر‌های نوروزی