Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@03:38:58 GMT

گلبانگ| مداحی حسین طاهری برای شب لیلةالرغائب

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۰۵۴۳

گلبانگ| مداحی حسین طاهری برای شب لیلةالرغائب

حسین طاهری مداح اهل بیت(ع) در مجلس شهادت‌ امام‌هادی‌علیه‌السلام و یادبود شهید سهراب‌ قلیچ‌پور در حسینیه محبان اهل بیت(ع) به مدیحه‌سرایی درباره شب آرزوها پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حسین طاهری مداح اهل بیت(ع) در مجلس شهادت‌ امام‌هادی‌ علیه‌السلام و یادبود شهید سهراب‌ قلیچ‌پور در حسینیه محبان اهل بیت(ع) به مدیحه‌سرایی درباره شب آرزوها پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن شعر این نوحه به شرح زیر است:

شب آرزوها، کاشکی تنها آرزوم باشه
ببینم به زودی باب‌القبله، روبروم باشه
بدون تو آقا، حتی یک نفس حروم باشه

 عشق تو نبود کجا بودم،می‌دونم که بی‌وفا بودم
ای کاش لیلةالرغائب رو، تو راه کربلا بودم

اربابم یگانه محبوبم، می‌دونی برای چی آشوبم
از دل تنگی تو آقا، دستم رو به سینه می‌کوبم
سرتا پا گنهم آقا، یا سفینةالنجاة
غیر تو کی رو دارم من، دار و ندارم فدات

تو موج بلاها، لطف تو همیشه معلومه
تو هر اتفاقی، اون که با تو باشه، آرومه
به ترس و وحشت، اون که بی تو باشه، محکومه

ای عشق بدون تکرارو، ای آرامش دل زارو
از دل‌تنگی که می‌بوسم، قاب روی عکس دیوارو

می‌بینی دوباره آشفتم، یاد کربلا می‌افتم
اشکم اومد و دلم لرزید، هر دفعه یک یاحسین گفتم
کربلای تو رویامه، ای رویای شیرینم
حاصل همه اشکامو، من روز محشر می‌بینم
غیر تو کی رو دارم من، دار و ندارم فدات

صوت این نوحه را اینجا بشنوید:

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حسین طاهری مداح اهل بیت شب لیلةالرغائب کربلا شهادت امام هادی اهل بیت ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۰۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایبندی به ارزش‌های انسانی از ویژگی های نیروهای مسلح ایران است

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، امیر سلیمان طاهری امروز در مراسم گرامیداشت روز ارتش که در پادگان شهید سراوان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: ۲۹ فروردین‌ماه سالروز تولد ارتش جمهوری اسلامی است که از ابتکارات امام راحل بود که در دوران دفاع مقدس شاهد دلاورمردی این نیروهای با افتخار بودیم.
 
وی با بیان اینکه ۲۹ فروردین یک روز بزرگ و سرنوشت‌ساز در تاریخ ملت ایران در دوران انقلاب است که به رهبری امام خمینی(ره) و اطاعت همه‌جانبه ارتش قهرمان یک دوران بالندگی به‌وجود آمد و این یک بصیرت الهی بود.
 
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا و ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در غرب کشور، گفت: امروز و در عصر کنونی با بصیرت و رهنمودهای پیامبرگونه مقام  عظمای ولایت، نیروهای مسلح در اوج اقتدار و بازدارندگی هستیم.
 
امیر طاهری خاطرنشان کرد: اگر امروز در دنیا حرف را می‌زنیم و می‌توانیم همه معادلات سیاسی دنیا را بر هم بزنیم به برکت خون شهدا و عنایات مقام معظم رهبری است.
 
وی تصریح کرد: روز ۲۹ فروردین یادآور جان‌فشانی و سلحشوری نیروهایی است که تمامیت ارضی در دوران دفاع مقدس را حفظ کرد و ارتشی جهادی و انقلابی را پدید آورد.
 
امیر طاهری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ۲۹ فروردین به معنای ایستادن ارتش به پای انقلاب و در مسیر خدمت به هدف‌های مردم است، خاطرنشان کرد: ارتش نقش مهمی در مهندسی انقلاب داشته است و پایبندی به تعهدات و موازین اسلامی و اخلاقی یکی از ویژگی‌‌های آنها است.
 
وی ادامه داد: بر خلاف ارتش‌های جهان که قوانین بین‌المللی و ارزش‌های انسانی را زیر پا می‌گذارند و نمونه آن در بمباران و کودک‌کشی رژیم صهیونیستی است، می‌بینیم در ارتش نیروهای مسلح انقلاب اسلامی این‌گونه نیست و همین پایبندی به ارزش‌های انسانی باعث محبوبیت نیروهای مسلح در بین مردم شده است.
 
امیر طاهری با اشاره به اینکه آمادگی و بروزکردن تجهیزات از دیگر ویژگی‌های نیروهای مسلح است، گفت: نیروهای مسلح از رهنمودهای دانشمند و رهبر فرزانه برخوردار هستند که کشتی انقلاب را هدایت می‌کنند.
 
وی گفت: ارتش سرافراز در نوک پیکان حوادث است و هر جا مردم به کمک نیاز داشته باشند آنجا حضور دارند و به مردم در زمان بحران کمک می‌کنند‌.
 
امیر طاهری افزود: با وحدت و هم‌افزایی بین نیروهای مسلح در عملیات وعده صادق، هیمنه پوشالی گنبد آهنین شکسته شد و زیر سوال رفت.ارتش در عرصه دفاعی و امنیتی نقش محوری را در ماندگاری  نظام جمهوری اسلامی دارد.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بودجه آموزش عالی برای همه دانشجویان؛ آری یا خیر؟
  • شاداب سازی ۲۰ درصد مدارس چهارمحال و بختیاری
  • ابهت گنبد پوشالی اسرائیل برای همیشه در هم شکست
  • پایبندی به ارزش‌های انسانی از ویژگی های نیروهای مسلح ایران است
  • فیلم/ خادمات اون حرمو فرش کنن با نای حسین طاهری
  • طاهری: سرانه پزشک متخصص تناسبی با جمعیت کشور ندارد
  • امسال آرزوی ۱۰۲۰ یتیم گلستانی در جام آرزوها برآورده می شود
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با مداحی حسین طاهری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • اجتماع مردمی وعده صادق با مداحی حسین طاهری برگزار می شود
  • ثبت‌ نام اولیه دوچرخه‌های اشتراکی بایدو رایگان شد