Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@17:42:58 GMT

مکان‌های عمومی رشت ضدعفونی شد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۰۵۹۲

مکان‌های عمومی رشت ضدعفونی شد

حاج‌محمدی از ضدعفونی کردن مکان‌های عمومی سطح شهر رشت خبرداد و گفت: مواد ضدعفونی در ایستگاه‌های سی ان جی به صورت رایگان مهیا شد

«ناصر حاج‌محمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با توجه به گسترش کرونا ویروس در استان گفت: شهرداری رشت در راستای مقابله با این ویروس خدمات لازم را ارائه می‌دهد.

 

شهردار رشت با بیان اینکه مواد ضدعفونی کننده به مقدار لازم خریداری شده تا اتوبوس‌ها و جایگاه‌های سوخت شهرستان رشت ضدعفونی شوند افزود: در حال حاضر در ایستگاه‌‌های سی ان جی دستگاه ضد‌عفونی کننده به صورت رایگان مستقر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حاج‌محمدی با بیان اینکه کلیه مکان‌های عمومی سطح شهر رشت ضدعفونی شده است ادامه داد: تمام نیروهای خدماتی شهر رشت مجهز به دستکش و ماسک خواهند شد.

 

وی با بیان اینکه اتوبوس‌ها روزانه دوبار ضدعفونی می‌شوند خاطرنشان کرد: با ماندن در منزل و همکاری با دستگاه‌های بهداشتی و درمانی به‌زودی به وضعیت عادی برخواهیم گشت.

 

شهردار رشت با تاکید براینکه هر شهروند در اماکن عمومی از ماسک و دستکش ویژه استفاده کند افزود: شماره ۱۳۷ به‌صورت شبانه‌روز در خدمت هموطنان بوده و هرگونه مشکل و خدمات مورد نیاز شهری توسط این شماره ثبت و اقدامات لازم نیز انجام می‌شود.

 

 

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا در گیلان شهردار رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۰۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیماری زنگ زرد بلای جان غلات


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، لایقی افزود: نحوه شناسایی این بیماری توسط کارشناسان جهاد به کشاورزان توضیح داده شده است تا در صورت مشاهده به ناظران گزارش دهند.
وی با بیان اینکه این بیماری در فصل بهار در شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون قابل مشاهده است، ادامه داد: توصیه می‌شود کشاورزان از محصولات خود بازدید کنند تا در صورت مشاهده این بیماری بتوان اقدامات لازم را انجام داد.
خانم نیکزاد کارشناس حفظ نباتات جهاد کشاورزی استان هم گفت: این بیماری به صورت نقاط جوش در ساقه‌های گندم قابل مشاهده است که اگر اقدامی انجام نشود شیوع پیدا می‌کند.
وی افزود: در همین رابطه کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی لازم برای کشاورزان برگزار شده و توصیه‌های لازم به صورت شفاهی و بروشور در اختیار آنها قرار داده شده است.
وی اضافه کرد:: در صورت شیوع این بیماری باید کشاورزان به کلنیک‌های گیاه پزشکی مراجعه کرده و از سموم کشاورزی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • سیلاب از ۴ طرف کاشان را محاصره کرد + فیلم
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟
  • احداث آرامستان مطالبه مردم شهریار
  • تولید برق از عرق بدن در حین ورزش!
  • بیماری زنگ زرد بلای جان غلات
  • بررسی امکان جریمه افراد بی‌خانمان در آمریکا
  • توافق گل‌محمدی با تراکتور
  • توافق خبرساز؛ گل‌محمدی- تراکتور نهایی شد
  • یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد