Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختیاری گفت: تا کنون مورد قطعی از کرونا ویروس در استان چهارمحال و بختیاری گزارش نشده است و در صورت اعلام مورد قطعی، خبر و اطلاعات تکمیلی آن از طریق دانشگاه علوم پزشکی به اطلاع مردم رسانده می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید راشد جزایری رئیس مرکز بهداشت استان چهارمحال و بختیاری و سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ گفت: افراد تنها در صورت داشتن تب فوق العاده شدید و تنگی نفس ضمن رعایت نکات بهداشتی و مراقبتی برای پیشگیری از انتقال ویروس به دیگران، به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: پزشک مرکز در صورت لزوم و تشخیص اولیه، بیمار را برای درمان به متخصص عفونی معرفی می نماید.

وی تصریح کرد: در صورت تایید متخصص عفونی و لزوم، فرد برای بستری به بیمارستان معرفی می شود.

جزایری گفت: در بیمارستان نیز وضعیت بیمار بررسی و در صورت نیاز، از بیمار نمونه گیری انجام و نمونه به آزمایشگاه مرجع در تهران ارسال می گردد.

وی افزود: پاسخ انیسیتو پاستور در صورت منفی بودن آزمایش اولیه ظرف ۲۴ ساعت و در صورت انجام آزمایشات تکمیلی ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت به مرکز مربوطه اعلام می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۰۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زالی ظهر سه شنبه درآیین افتتاح پروژه‌های بهداشتی از قبیل تجهیز و تکمیل پایگاه بهداشتی آل یاسین، مجموعه تصویر برداری بیمارستان امام خمینی (ره)، مرکز سراج که با حضور فرماندار، امام جمعه و معاونین فرمانداری فیروزکوه برگزار شد عنوان کرد: با توجه به تغییر در ساختار جمعیتی، این پایگاه نیاز به بهسازی و نوسازی داشت که خوشبختانه با کمک مسؤولان محترم این شهرستان ظرفیت‌های این پایگاه ارتقا یافت.

وی در رابطه با مجموعه «سی. تی. اسکن» این بیمارستان اظهار کرد: مجموع «سی. تی. اسکن» بیمارستان امام خمینی در سال گذشته افتتاح شده بود ولی هم اکنون خدمات تصویربرداری به صورت یک بسته خدمتی کامل از نظر ابعاد و استانداردهای تصویربرداری افتتاح شد.

زالی اعتبار تخصیص یافته به این مرکز تصویری را بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه این شهرستان در مسیر سه استان قرار دارد و در تصادفات جاده‌ای، این دستگاه نوین رادیولوژی که با روش دیجیتال که اشعه کمتر و دقت بالاتری دارد بسیار مورد نیاز بوده، افتتاح شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران در رابطه با مرکز «سراج» نیز بیان کرد: این مرکز جهت کاهش آسیب‌های روانی و اجتماعی به صورت ساختارهای یکپارچه هستند، سازمان‌های چند وجهی محسوب شده و امیدوار هستیم با کمک مسؤولین شهرستانی علی الخصوص فرماندار محترم درمان کامل، غربالگری و پیشگیری در این مرکز صورت پذیرد.

وی در پایان در رابطه با جذب پزشکان متخصص در مراکز درمانی فیروزکوه ابراز امیدواری کرد و گفت: با ایجاد جذابیت‌های بیشتر برای شهرستان به کمک مسؤولین شهرستانی و همچنین در نظر گرفتن سهمیه جداگانه‌ای برای این شهر انشاالله در آینده نزدیک شاهد حضور هر چه بیشتر پزشکان متخصص جهت ارائه خدمات به مردم عزیز این شهرستان خواهیم بود.

کد خبر 6087047

دیگر خبرها

  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • وجود ۳۰۸ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری
  • وزش باد شدید
  • وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۳۸۰ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی همزمان در سه نقطه شهرستان اردل
  • آغاز طرح افزایش سواد سلامت عشایر کشور + تصاویر