Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@13:30:45 GMT

تعطیلی سفارت تاجیکستان درتهران کذب است

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۰۷۷۲

تعطیلی سفارت تاجیکستان درتهران کذب است

وزارت امور خارجه تاجیکستان شایعات در مورد بسته شدن سفارت این کشور در ایران و خروج دیپلمات‌های تاجیک را رد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، وزارت امور خارجه تاجیکستان شایعات در مورد بسته شدن سفارت این کشور در ایران و خروج دیپلمات‌های تاجیک را رد کرد.

مقامات وزارت امور خارجه تاجیکستان انتشار اخبار دروغین را کار دشمنان 2 کشور دانسته و تاکید کردند که در حال حاضر سفارتخانه این کشور در شرایط عادی قرار دارد و بخش کنسولی سفارتخانه برای صدور روادید برای شهروندان ایرانی مشغول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفارت تاجیکستان در «تهران» نیز با انتشار بیانیه‌ای در صفحه فیسبوک خود بسته شدن سفارت و فرار سفیر تاجیک از ایران را تکذیب کرد.

در بیانیه سفارت تاجیکستان در تهران آمده است: سفارت جمهوری تاجیکستان خبرهای کذب، مغرضانه و منافقانه مجری پایگاه سیاسی - فرهنگی «کیمیای سعادت»، «سعیدیونس ایستروشنی» که در صفحه فیسبوک خود مبنی بر بسته شدن سفارت این کشور در پی شیوع ویروس کرونا و فرار سفیر به همراه خانواده که تا چندی پیش لاف دوستی می‌زد را قاطعانه رد می‌کند.

فعالیت کارمندان سفارت و سفیر به شیوه قبل ادامه دارد و درهای سفارت بر روی همه مراجعه کنندگان باز است.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت خارجه تاجیکستان تهران سفارت بسته شدن سفارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۰۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجم مبادلات تجاری ایران و تاجیکستان به ۲۷۰ میلیون دلار رسید

به گزارش خبرنگار مهر، نظام‌الدین زاهدی بعد ظهر پنج شنبه در نشست با استاندار بوشهر ظرفیت‌های مختلف این کشور را مورد بررسی قرار داد و اظهار داشت: تاجیکستان محصولات مختلف کشاورزی و صنعتی داد که ضمن تأمین نیاز داخلی برخی صادر می‌شود.

سفیر فوق‌العاده و تام‌الاختیار تاجیکستان در جمهوری اسلامی ایران، واردات فرش ماشینی از ایران را یکی از محصولات صادراتی ایران به این کشور نام برد و افزود: بازار خرما در کشور تاجیکستان از محصولات جمهوری اسلامی ایران است.

وی واردات محصولات پتروشیمی و لاستیکی را از ایران را از دیگر موارد اعلام و خاطرنشان کرد: حجم مبادلات تجاری ایران و تاجیکستان در دولت سیزدهم افزایش یافت و در مجموع از ۵۷ میلیون دلار در پنج سال قبل، در سال گذشته به ۲۷۰ میلیون دلار رسید و هدف‌گذاری امسال ۷۰۰ میلیون دلار است.

زاهدی با بیان اینکه قیمت ارز در این کشور ثابت است گفت: ارتباط ایران و تاجیکستان توسعه یافته و با اجرایی شدن، اسناد دوجانبه این روابط افزایش قابل توجهی می‌یابد.

کد خبر 6082073

دیگر خبرها

  • سفر رئیسی به پاکستان نگاهی رو به جلو در گسترش روابط میان دو کشور است
  • سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان نگاهی رو به جلو در گسترش روابط میان دو کشور است
  • ترکیه حمله به بخش کنسولی سفارت ایران را در سوریه محکوم کرد
  • جایزه جوانی جمعیت جریانی فراگیر در سراسر کشور می‌شود
  • حجم مبادلات تجاری ایران و تاجیکستان به ۲۷۰ میلیون دلار رسید
  • رونمایی از بسته هویت بصری طلایی سیمای کیش
  • دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با وزیر امور خارجه
  • چالش تعطیلی پنجشنبه‌ها به زنجان رسید!
  • مقامات یک کشور ۳ ساعت پیش از عملیات به ایران التماس می‌کردند که این کار انجام نشود | سفیر سوئیس به جای وزارت امور خارجه به سپاه احضار شد
  • فیصل بن فرحان: جهان چشم خود را بر کشتار بیش از ۳۳ هزار فلسطینی بسته است