Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این میزان معادل ۸۸.۴ درصد بوده که به برای خرید ۴۶۳ مورد ماشین آلات کشاورزی پرداخت شده است.

وی افزود: میزان مبلغ سهمیه ابلاغی خط ۷ مکانیزاسیون کشاورزی برای استان ۴۵۷ میلیارد ریال بوده است.

به گفته‌ی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین؛ مبلغ معرفی شده به بانک یک هزار ۳۶۷ میلیارد ۲۵۸ میلیون ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیلی تصریح کرد: ماشین آلات جذب شده از این طرح شامل؛ ۲۶۴ دستگاه تراکتور، ۱۸۵ دستگاه انواع ادوات، ۸ دستگاه کمباین و ۶ مورد ادوات مورد نیاز واحدهای دام و طیور است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین یادآور شد: امیدواریم تا پایان اسفند ماه با همکاری مدیریت شعب بانک کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی شاهد تحقق کامل برنامه جذب اعتبارات مکانیزاسیون کشاورزی استان باشیم.

کد خبر 4864448

منبع: مهر

کلیدواژه: مجید اسماعیلی جهاد کشاورزی قزوین اعتبارات انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس سیلاب شهرکرد گرگان قزوین بارش برف شیراز بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۰۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سطح کشت کلزا و گندم نسبت به سال قبل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ در جلسه ستاد برداشت غلات که صبح امروز در سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد رئیس سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه از اواسط اردیبهشت برداشت گندم در قم آغاز شده و تا دهم تیر ماه ادامه خواهد داشت گفت: امسال ۵ هزار و ۴۰۰ هکتار گندم آبی، ۱۰۹۰ هکتار گندم دیم و ۲۲ هزار و ۱۰۰ هکتار گندم آبی کشت شده است.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۹۸ میلیارد ریال برای طرح‌های آبرسانی کشاورزی گناباد
  • فعالیت ۴۰دستگاه انواع پهپاد در عرصه‌های کشاورزی استان قزوین
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • سوخت تخصیصی بخش کشاورزی جهرم رصد می‌شود
  • جذب اعتبارات برای جبران خسارات سیل اخیر
  • مکانیزاسیون ‌بخش کشاورزی چه مزیت‌هایی برای کشاورزان دارد؟
  • افزایش سطح کشت کلزا و گندم نسبت به سال قبل
  • کشف محموله شکلات و نوشابه انرژی‌زا قاچاق
  • گفتمان و مشارکت مردم جزو اولویت‌های بخش کشاورزی استان قزوین است