Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام مصطفی گرجی صبح پنجشنبه در دومین جلسه شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان با اشاره به اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نگاه خود را با یک فرآیند جدیدتری آغاز کرده است، افزود: شکل گیری جلسه امروز یک اتفاق خوب است چراکه موجب ساماندهی فعالیت‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه رئیس این شورا به عهده نماینده ولی فقیه در استان و نایب رئیس آن به عهده استاندار کرمان است، اظهار کرد: در بحث اعتباری نیز تفاهمنامه هایی با سایر نهادها بسته می‌شود که از ظرفیت این نهادها برای هم افزایی استفاده شود.

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان اظهار کرد: بر اساس تحولات اخیری که در ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری اتفاق افتاد، خوشبختانه نگاه کیفی حاکم است و به نوعی به دنبال پالایش کانون‌ها است تا به خروجی لازم برسیم.

بصیری معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمان در این جلسه با اشاره به اینکه وجود قرارگاه فرهنگی یک حرکت خوب برای هم افزایی در حوزه فرهنگ است، افزود: در بحث آسیب شناسی فعالیت‌ها در مساجد، عوامل مختلفی می‌تواند موجب رشد و یا تضعیف فعالیت‌ها در مساجد شود.

وی با بیان این مطلب که ما باید صاحب مساجدی باشیم که در سطح طراز انقلابی باشد، اظهار داشت: در شرایط فعلی همه فعالیت‌ها به دلیل وجود ویروس کرونا تعطیل شده است تا سکون بیشتری در جامعه شکل بگیرد.

کد خبر 4864452

منبع: مهر

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان مسجد انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس سیلاب شهرکرد گرگان قزوین بارش برف شیراز بارش باران کانون های فرهنگی و هنری مساجد فعالیت ها کانون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۰۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحانیت در ارتقای جایگاه مساجد نقش مؤثری دارند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر ستاد اقامه نماز استان یزد در حاشیه دیدار با رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان یزد اظهار داشت: بسترسازی و تمهید مقدمات لازم برای انجام فرایض دینی بخصوص نماز در سطح جامعه از ارزش و اعتبار خاصی برخوردار است و آموزش خانواده‌ها در ترغیب فرزندان به انجام فریضه نماز و اقامه به صورت نماز جماعت باید در دستور کار قرار بگیرد.   وی گفت: با توجه به ابلاغیه وزارت کشور و دستورالعمل اجرایی شورا‌های اقامه نماز که مشتمل بر ماموریت‌های فرهنگی و آموزشی دستگاه‌های استانی در زمینه اقامه نماز است و به همین منظور تبیین دوره‌های تخصصی برای مدیران کل و کارکنان و ائمه جماعات، محور برنامه‌ها و فعالیت‌های اقامه نماز در همه سطوح اعم از دستگاه‌های اجرایی مرکز و واحد‌های استانی به ویژه دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی درسطح استان در دستور کار قرار گرفته است.   دادآفرین عنوان کرد: روحانیت در ارتقای جایگاه مساجد نقش مؤثری دارند و باید مساجد را به جایگاه حقیقی و تراز انقلاب برسانند و آشنایی نسل جوان و نوجوان با فلسفه و احکام نماز، استفاده از ظرفیت روحانیون، افراد موثر و توانمند در این عرصه می‌تواند به توسعه و تعمیق فرهنگ نماز کمک نماید.

دیگر خبرها

  • جشن عملیات وعده صادق در کانون‌های مساجد آذربایجان غربی
  • تربیت نوجوانان با فرهنگ مهمترین هدف کانون های مساجد است
  • تاثیر استفاده از هنر در غنی سازی فرهنگ اسلامی
  • فعالیت های کانون مساجد در مازندران توسعه می یابد
  • کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • ارسال ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری
  • فعالیت بیش از هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در مازندران
  • روحانیت در ارتقای جایگاه مساجد نقش مؤثری دارند
  • ۱۵۰۲ عضو جدید به کانون های مساجد خراسان شمالی اضافه شدند