Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@04:41:48 GMT

مجلس فعلی، ضعیف‌ترین مجلس تاریخ جمهوری اسلامی است

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۰۸۶۳

مجلس فعلی، ضعیف‌ترین مجلس تاریخ جمهوری اسلامی است

منتخب مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس فعلی، ضعیف‌ترین مجلس تاریخ جمهوری اسلامی است

حجت‌الاسلام حسن شجاعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با خوب ارزیابی کردن انتخابات اظهار کرد: در استان و حوزه انتخابیه ابهر، خرم‌دره و سلطانیه مردم حضور خوبی در انتخابات داشتند و به لطف این حضور انتخاب خوبی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منتخب مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از مردم و کاندیداهای حاضر و ایجاد شور در انتخابات عنوان کرد: در این انتخابات هیچ کس بازنده نبود، چرا که همه به خاطر انجام وظیفه در عرصه حضور داشتند.

وی با بیان اینکه مجلس فعلی یکی از ضعیف‌ترین مجالس تاریخ جمهوری اسلامی است، گفت: این مجلس ضعف‌های فراوانی داشت و اشتغال شخصی بالای برخی نمایندگان موجب شده بود دغدغه و احساس مسؤولیت در این مجلس کم باشد و حساسیت مجلس به مشکلات کم شود. 

شجاعی با بیان اینکه امید می‌رود در مجلس آینده این مشکلات دیده نشود، افزود: خوشبختانه مجلس آینده مجلس خوب، قوی و انقلابی است.

منتخب مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ظرفیت‌ها در کشور و استان زیاد است، تاکید کرد: اگر به ظرفیت‌های داخلی اتکا شود، با تکیه بر توانایی‌ها مشکلات زیادی حل و تهدیدات کمترین تاثیر را دارد.

وی با اشاره به اظهار نظر برخی تولیدکنندگان در مورد اینکه تهدیدهای دشمنان مفید بوده و نظر کارشناسان مبنی بر اینکه ترامپ به ایران خدمت کرده است، تصریح کرد: دشمن با تحریم ما را وادار کرد روی پای خود بایستیم و راه همین راه است که با تکیه بر ظرفیت‌ها داخلی برای شکوفایی کشور اقدام کرد.

شجاعی با بیان اینکه باید از زمینه ایجاد شده استفاده کرده و با تکیه بر ظرفیت درون کشور مشکلات را حل کرد، بیان کرد: استحکام بخشی به ساخت درونی کشور می‌تواند ما را از تهدیدها و تحریم‌های دشمنان مصون کند و مایه شکوفایی اقتصاد کشور شود.

منتخب مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی و مردمی راهکار بنیادینی است که با عمل به آن می‌توان از شرایط موجود خارج شد، گفت: مجلس نیز با قانون‌گذاری در این مسیر باید گام بردارد.

وی با اشاره به اعتقاد راسخ به موضوع شفافیت آرا و پیگیری آن بیان کرد: اگر نمایندگان به فکر منافع مردم باشند در این شرایط شفافیت آرا نه تنها منفی نیستT بلکه اتفاقی مثبت است.

منتخب مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقدامات فوری در مجلس نیاز است که در راستای اقتصاد مقاومتی مورد تصمیم‌گیری قرار گیرد، تصریح کرد: اقتصاددانان انقلابی مدت‌ها است در مورد این اقتصاد مطالعه کرده و با اجرای آن آثار مثبت این مطالعات در آینده کشور دیده خواهد شد و در اولویت مجلس باید این باشد که بتواند براساس این طرح‌ها مصوباتی در حوزه اقتصاد مقاومتی را به تصویب برساند. 

وی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه ابهر، خرم‌دره و سلطانیه استعدادهای طبیعی آنگونه که شایسته است، شکوفا نمی‌شود، بیان کرد: برخی مدیران شایستگی فعالیت در این حوزه را ندارند، اگر بشود فضای مدیریتی کشور را از فضای موجود که فضای کرختی و سستی و به میز چسبیده است، تغییر داد تا مدیریت انقلابی و جهادی و مردمی در آن حاکم شود بسیاری از مشکلات در این حوزه انتخابیه حل می‌شود.

انتهای پیام/73009/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس جمهوری اسلامی انتخابات ضعیف ابهر سلطانیه اقتصاد مقاومتی تحریم حوزه انتخابیه شکوفایی مصون ظرفیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۰۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ پرشکوه انقلاب ایران، مشحون از صفحات زرین فداکاری غیور مردان ارتش است

به گزارش قدس آنلاین، ناصر کنعانی در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی و جمهوری‌ اسلامی ایران، مشحون از صفحات زرین ایثار و فداکاری غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در دفاع از مرزهای ایران عزیز، امنیت کشور و تحقق و تثبیت ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و نیز خدمت به ملت بزرگ ایران، هزاران شهید گلگون و سرافراز تقدیم کرده‌اند. ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گرامی باد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مجارستان: رهبری اروپا ضعیف شده است
  • تاریخ ایران مشحون از صفحات زرین ایثار غیورمردان ارتش است
  • تاریخ پرشکوه انقلاب ایران، مشحون از صفحات زرین فداکاری غیور مردان ارتش است
  • کنعانی: تاریخ انقلاب مشحون از فداکاری غیور ارتش است
  • حمله ایران به اسرائیل تاریخ ساز شد و باعث فخر و مباهات ما ایرانیان است
  • حمایت منتخبان مردم قم در مجلس شورای اسلامی از عملیات «وعده صادق»
  • نماینده مجلس: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند و نمی‌خواهد اقدام دیگری علیه ایران انجام دهد
  • امیدآفرینی در جامعه با عملیات وعده صادق
  • نماینده مجلس : اسرائیل نمی‌تواند و نمی‌خواهد اقدام دیگری علیه ایران انجام دهد
  • اقدام تنبیهی سپاه شرارت اسرائیل را از بین می‌برد