Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@22:39:46 GMT

دی بروین: برابر رئال تنها ۱۵ دقیقه اذیت شدیم

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۰۹۰۲

دی بروین: برابر رئال تنها ۱۵ دقیقه اذیت شدیم

هافبک منچسترسیتی از پیروزی برابر رئال مادرید خوشحال است و تیمش را شایسته این پیروزی خارج از خانه دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، منچستر سیتی در دیدار رفت برابر رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

کوین دی بروین کاپیتان سیتی گل دوم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا در کسب این پیروزی نقش داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بعد از بازی گفت: این یک آغاز خوب برای ما به شمار می آید  و امیدوار به صعود شده ایم. در ۱۵ دقیقه نخست بد بازی کردیم اما این یک قانون است که باید برابر توفان ایستادگی کرد. نیمه نخست متعادل بود. در نیمه دوم خوب شروع کردیم اما رئال گل زد. خوشحالیم که توانستیم به پیروزی برسیم و شایسته آن هم بودیم.

دی بروین ادامه داد: رئال مادرید در بدترین زمان ممکن به ما گل زد. درحالیکه کنترل توپ و میدان با ما بود آنها گل زدند. واکنش تیم ما ممتاز بود. ژسوس گل زیبایی به ثمر رساند. در این دیدار ما لحظات خوب و بد داشتیم و این برای چنین بازی هایی طبیعی است.

او درباره گواردیولا گفت: من چهار سال است که با گواردیولا هستم. او گاهی اوقات سورپرایزهایی برای ما بازیکنان دارد تا جایی‌که تا زمان بازی فرا نرسد چیزی نمی گوید و به یکباره ما را غافلگیر می کند.

این هافبک بلژیکی در پایان گفت: هنوز در نیمه راه هستیم و دیدار برگشت باقی مانده است. سه هفته بعد باید این بار در خانه از رئال پذیرایی کنیم و باید کاملا آماده این بازی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کوین دی بروین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۰۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم

العین در مجموع دو بازی رفت و برگشت با پیروزی در مقابل الهلال راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ تیم فوتبال الهلال عربستان در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم فوتبال العین امارات رفت.

دو تیم در شرایطی برابر یکدیگر به میدان رفتند که دیدار رفت دو تیم با پیروزی ۴ بر ۲ العین در ورزشگاه بن زاید همراه بود تا یک شگفتی بزرگ رقم بخورد. آبی‌پوشان ریاض پس از ۳۷ برد متوالی و ۴۳ بازی بدون شکست در رقابت‌های مختلف، طعم شکست را چشیدند و حالا برای صعود به فینال نیاز به برد پرگل در خانه خود دارند.

الهلال خیلی زود و در دقیقه ٣ بازی صاحب ضربه پنالتی شد و روبن نوس موفق شد تیم میزبان را از حریف پیش بیاندازد.

این برتری تنها ٨ دقیقه دوام داشت منزس گل مساوی العین را وارد دروازه میزبان کرد. این نتیجه تا پایان نیمه نخست باقی ماند تا دو تیم با نتیجه مساوی راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم و در دقیقه ۵١ سالم الدوساری گل الهلال را به ثمر رساند تا امیدهای این تیم برای صعود زنده شود.

الهلالی‌ها برای زدن گل سوم هر چه زدند به در بسته خوردند تا علی رغم پیروزی دو بر یک در خانه، در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل العین شکست خورده، تا این تیم اماراتی با خلق شگفتی برای چهارمین بار جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا