Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به وجود بیماری کرونا ویروس در کشور و به منظور کاهش تردد در مکانهای عمومی و شعب بانک سینا، از مشتریان عزیز و گرامی بانک خواهشمندیم از مراجعه به شعب بانک خودداری و ترجیحا از خدمات بانکداری الکترونیک استفاده کنند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، این بانک در اطلاعیه ای ضمن توصیه به مشتریان در خصوص رعایت نکات و دستورالعملهای بهداشتی اعلام شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا ویروس، از آنان خواست تا حتی الامکان از مراجعه به شعب بانک در راستای کمک به کاهش تردد در مکانهای عمومی که می تواند زمینه ساز ابتلا به این بیماری باشد، خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این اطلاعیه تاکید شده است: بانک سینا با ایجاد بسترها و ساختارهای قوی و روزآمد در حوزه خدمات بانکداری الکترونیک، امکان استفاده از خدمات بانکی را به صورت 24 ساعته و بدون نیاز به مراجعه به شعب فراهم ساخته که این عزیزان می توانند از این مزایا بهره مند شوند.

اینترنت بانک، اینترنت بانک همراه، موبایل بانک و تلفنبانک از جمله نرم افزارهای پیشرفته و مدرن بانک سینا است که با استفاده از آن می توان تمامی خدمات بانکی مورد نیاز شامل خرید شارژ، استعلام و پرداخت قبوض، پرداخت اقساط، انتقال وجه و نظیر آن را در کمترین زمان انجام داد. همچنین مرکز 24 ساعته ارتباط مشتریان بانک سینا به شماره تلفن 02141731 آماده پاسخگویی و رفع مشکلات هموطنان عزیز در زمینه خدمات بانکی است.

طبق اعلام متخصصان امور پزشکی، یکی از موثرترین راههای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، شستشوی مداوم و مستمر دست ها و نیز پرهیز از تردد در مکان های عمومی و شلوغ است که استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک، کمک موثری در راستای کاهش ترددها محسوب می گردد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک سینا بانکداری الکترونیک پول نیوز رمز دوم پویا اینترنت بانک خدمات بانکداری الکترونیک بانک سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۰۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ جدید بهره بین بانکی

بر اساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به چهارشنبه ۲۹ فروردین به ۲۳.۵۲ درصد رسید.

به گزارش مشرق، طبق آمار بانک مرکزی، میانگین وزنی نرخ بهره بین بانکی در هفته‌ای که گذشت نسبت به هفته قبل‌تر از ۲۳.۴۸ درصد به ۲۳.۵۲ درصد در هفته منتهی به چهارشنبه ۲۹ فروردین رسید.

دیگر خبرها

  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • تلاش برای تکمیل زنجیره ارزش مشتریان به‌دست دانش بنیان‌ها
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • چرا امتیاز اعتباری مشتریان بانک‌ها کم می‌شود؟
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • انتصابات جدید در برخی ادارات کل بانک ملی ایران
  • اهتمام بانک دی به پرداخت تسهیلات خرد و ارتقای کیفیت خدمات به جامعه ایثارگری
  • نرخ جدید بهره بین بانکی